عبدالله ویسی: شرایط شاهین اصلا خوب نیست/ فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای یدک می‌کشد

عبدالله ویسی: شرایط شاهین اصلا خوب نیست/ فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای یدک می‌کشد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی شاهین بوشهر از اوضاع این تیم در نقل و انتقالات راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی در حاشیه کلاس‌های پیشرفته مربیگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: این کلاس‌ها سطح بالایی دارد که در خصوص ارتباط مربی با بازیکن و شرایط روحی و روانی است و مسائل تاکتیکی و ارنج تیم‌ها در آن دخیل نیست چرا که در سطح پرو لاینسس است و مربیان این دوره، دوره‌های قبل را سپری کرده‌اند.

وی در مورد وضعیت شاهین شهرداری بوشهر هم گفت: وضعیت خوبی نیست. ما زمانی که با تیم صعود کردیم جو خوبی حاکم بود و قول‌های قشنگی به ما دادند که تا امروز عملی نشده است. تا امروز اسپانسر پیدا نکردیم و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و خاموش‌ترین تیم نقل و انتقالاتیم و فقط با گزینه‌های خودمان تمدید کردیم ولی قرار است پول برسد و بازیکنانی بخریم. متاسفانه به خاطر شرایط جوی و امکانات تیم‌های جنوبی گزینه آخر بازیکنان است و بیشتر ترجیح می‌دهند در تهران و تبریز و اصفهان باشند. خود من هم پیشنهاداتی داشتم ولی حالم با تیم خوب بود و دوست داشتم در لیگ برتر ادامه دهیم و امیدوارم شرایط موفقیت فراهم شود.

سرمربی شاهین در مورد اوضاع نامناسب چند تیم در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط لیگ ما اینچنین است و فقط اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشیم. گواردیولا سرمربی بارسا بود و از 4 ماه قبل مشخص بود که می‌رود بایرن مونیخ و این اتفاق افتاد و هاینکس هم تا روز آخر کارش را کرد ولی اینجا مشخص نیست، یک نفر می‌گوید مربی قرارداد دارد یک نفر می‌گوید ندارد و حرفه‌ای نیست.

7655