وضعیت کاپیتان‎‏های تراکتور: شجاعی و حاج‎صفی می‎مانند، دژاگه معلوم نیست

وضعیت کاپیتان‎‏های تراکتور: شجاعی و حاج‎صفی می‎مانند، دژاگه معلوم نیست

وبسایت رسمی فوتبالی – از سه کاپیتان تیم ملی، دو نفر فصل آینده هم در تراکتورسازی توپ خواهند زد.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان لیگ بود که مسعود شجاعی در یک پست اینتساگرامی از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد. در آن مقطع شایعه شده بود او جدا از آنکه از تیمی در لیگ هند پیشنهاد دارد، می تواند به یکی از دو تیم سایپا یا استقلال هم برود.

بعد از کاپیتان مسعود، نوبت به احسان حاج‎صفی و اشکان دژاگه رسید که سوژه شایعات مختلفی شوند. گفته می‎شد احسان برای بازگشت به سپاهان به قلعه‎نویی و اصفهانی‎ها چراغ سبز نشان داده و اشکان هم علاقه ای برای ماندن در تبریز ندارد با این همه آخرین اخبار از تبریز حاکی از آن است که شجاعی و حاج‎صفی فصل جدید هم در تراکتورسازی خواهند بود.

روزنامه ایران ورزشی درباره این موضوع نوشته: مسعود شجاعی و احسان حاجی‌صفی طی تماسی از دنیزلی خواسته‌اند که به دلیل فشردگی بازی‌های فصل گذشته و حضور مستمرشان در اردوهای تیم ملی چند روزی را نسبت به سایر بازیکنان به استراحت بپردازند که اتفاقا دنیزلی هم موافقتش را اعلام کرده و احتمالا این دو بازیکن اواخر هفته جاری به تمرینات تیم اضافه می‌شوند اما از اشکان دژاگه خبری نیست و هنوز باشگاه نتوانسته با این بازیکن صحبت کند. اینکه چرا دژاگه در دسترس نیست شاید استراحت بیشتری می‌خواهد که اگر اینطور هم باشد باید به باشگاه اطلاع دهد مگر اینکه تصمیم به جدایی داشته  باشد. 

1984