علیپور: در میان پیشنهادهایم شرايط باشگاه بلژيكی بهتر است چون سود بیشتری به پرسپولیس می رسد

علیپور: در میان پیشنهادهایم شرايط باشگاه بلژيكی بهتر است چون سود بیشتری به پرسپولیس می رسد

وب سایت رسمی فوتبالی- علی علیپور گفت: شرايط باشگاه بلژيكی بهتر است چون سود بهتری به باشگاه می رسد. البته باشگاه اسپانيايی هم خوب بود اما رقمش كمتر بود و به همين خاطر با باشگاه بلژيكی به توافق رسيديم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، آقای گل پرسپوليسی ها كه اين فصل نتوانست عنوانش را تكرار كند دربه در به دنبال جدايی از پرسپوليس و لژيونر شدن است. اتفاقی كه گويا رخ نداده و آنقدر او را خسته كرده كه معتقد است حسابی سردرگم بوده و هنوز جوابی از سوی باشگاه نگرفته است. هرچند كه عليپور اعتقاد دارد باشگاه پرسپوليس متكی به بازيكن نيست و اين بازيكنان هستند كه بايد به دنبال باشگاه باشند اما از اين كه باشگاه جوابی نمی دهد تا به بلژيك برود و يك سود خود را نصيب سرخپوشان كند كمی دلخور است. او اميدوار است كه به زودی تكليفش روشن شود.

به باشگاه پرسپولیس آمده بودی. اوضاع چطور بود؟
به هرحال اين روزها همه می دانند شرايط باشگاه چطور است. برانكو رفته و باشگاه به دنبال ايجاد شرايط خوب برای باشگاه و بازيكنان است. من هم طبق سال های گذشته بابت يكسری مسايل به باشگاه آمده تا بتوانم صحبت كنم.

در گیرو دار شلوغی جلوی باشگاه با هواداران صحبت کردید و در مورد بحث رفتن برانکو با آن ها صحبتی داشتید؟
بله با هواداران صحبت داشتم اما در مورد رفتن آقای برانكو اين مسايل به من ارتباطی نداشته و نمی توانم در مورد آن صحبت كنم. اميدوارم هر اتفاقی بيفتد بهترين شرايط برای پرسپوليس رقم بخورد.

توانستی با مدیران باشگاه صحبت کنی؟
چند وقت است كه به باشگاه رفت و آمد دارم و به قولی سرگردانم تا ببينيم شرايط چه می شود. به باشگاه آمدم تا به نقطه ای برسيم و در آينده كار به كجا خواهد كشيد.

از اسپانیا و بلژیک گفته شد پیشنهاد داری و گویا شرایط باشگاه بلژیکی بهتر بوده و با آن ها به توافق رسیدی؟

شرايط باشگاه بلژيكی بهتر است چون سود بهتری به باشگاه می رسد. البته باشگاه اسپانيايی هم خوب بود اما رقمش كمتر بود و به همين خاطر با باشگاه بلژيكی به توافق رسيديم. منتظريم تا شرايط زودتر اوكی و كارها نهايی شود. تجربه نشان داده هروقت بازیکنان خوب پرسپولیس رفتند به بهترین شکل باشگاه بازیکن جایگزین آن ها کرده است.

این یعنی اگر تو بروی هم باشگاه این شرایط را می تواند دوباره تکرار کند؟
صد در صد همين طور است. باشگاه پرسپوليس متكی به بازيكن نيست و اين بازيكن است كه به باشگاه احتياج دارد. به همين خاطر ما بازيكنان بايد به دنبال باشگاه بزرگی مثل پرسپوليس باشيم. خدا را شكر توانستيم با پرسپوليس و هوادارانش به هرچيزی كه خواستيم برسيم. باشگاه قطعا بدون بازيكنان هم به مسير خودش ادامه می دهد.

به اروپا بروی به هواداران پرسپولیس قول آقای گلی و بودن یک نماینده شایسته از ایران را می دهی؟
اميد به خدا شرايط درست شود تا بعد از انتقال با آشنايی با شرايط جديد در آينده اوضاع ببينيم چطور خواهد بود.

4344