نادری: از رفتن برانکو شوکه شدم/ باید هرچه سریع تر به بلژیک بروم

نادری: از رفتن برانکو شوکه شدم/ باید هرچه سریع تر به بلژیک بروم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نادری گفت: برای ماندن در پرسپولیس باید رضایت تیم کورتریک جلب شود و مدیربرنامه هایم همچنین باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند رضایتنامه من را از کورتریک بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، بعد ‌از ‌رفتن ‌برانکو ‌از ‌ايران ‌و‌ قطعی ‌شدن ‌جدايی‌اش ‌از‌ پرسپوليس ‌حالا ‌تمديد ‌قرارداد‌ بازيکنان ‌کليدی ‌و ‌جذب‌ بازيکنان ‌به ‌يکی ‌از ‌دغدغه‌های‌ اصلی ‌هواداران ‌اين ‌تيم ‌تبديل‌ شده ‌است.‌ يکی ‌از ‌اين ‌بازيکنان‌ محمد ‌نادری ‌است ‌که ‌به ‌صورت‌ قرضی ‌نيم ‌فصل ‌دوم ‌را ‌در ‌پرسپوليس ‌بازی‌ کرد.‌ نادری ‌که ‌بازيکن ‌کورتريک ‌بلژيک‌ است ‌قرار ‌است ‌به ‌زودی ‌راهی ‌اين ‌کشور‌ شود ‌تا ‌مذاکرات ‌برای ‌جدايی ‌خود ‌را‌ شخصا ‌انجام ‌دهد.‌ گفت‌وگوی ‌ما ‌با ‌نادری‌ را ‌در ‌ادامه ‌می‌خوانيد.

‌‌‌وقتی ‌خبر ‌رفتن ‌برانکو ‌را‌ شنيدی،‌ چه ‌حسی ‌به ‌تو ‌دست ‌داد؟
شاید باورتان نشود ولی تا چند دقیقه در شوک بودم و باورم نمی شد. واقعا حیف شد که برانکو از پرسپولیس رفت. او مربی بزرگی بود و من به شخصه از کار کردن با او لذت می بردم. امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد و از او بابت تمام زحماتش تشکر می کنم.

‌‌‌به ‌طور ‌کلی ‌کار‌کردن ‌با ‌برانکو‌  چطور ‌بود؟

فوق العاده بود. برانکو مربی به روز و با دانشی بود و همه بازیکنان دوست داشتند با برانکو کار کنند. برانکو نتایج فوق العاده ای با پرسپولیس کسب کرد و جام های زیادی به دست آورد و واقعاً نعمت بزرگی برای پرسپولیس به حساب می آمد. درست است من فقط یک نیم فصل با او کار کردم ولی در مجموع کار کردن با برانکو برایم فوق العاده خوب و مفید بود و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

‌‌وضعيت ‌تمديد ‌قراردادت ‌به‌ کجا‌ رسيد؟
فعلا که هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است و وضعیت مثل سابق است. برای ماندن در پرسپولیس باید رضایت تیم کورتریک جلب شود و مدیربرنامه هایم همچنین باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند رضایتنامه من را از کورتریک بگیرند. از طرف این باشگاه به من گفته بودند باید هرچه زودتر به بلژیک بروم تا در تمرینات پیش فصل شرکت کنم. به همین دلیل من منتظر هستم تا بلیتم اُکی شود و راهی بلژیک شوم. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و من بتوانم فصل آینده هم در پرسپولیس بازی کنم.

‌‌‌قرار‌ است ‌خودت ‌هم ‌با ‌باشگاه‌ کورتريک ‌مذاکره ‌کنی؟
بله وقتی به بلژیک بروم تلاش خواهم کرد تا بتوانم رضایتنامه بگیرم. من روزهای فوق العاده ای در پرسپولیس داشتم به همین دلیل همه سعی ام را می کنم تا بازهم پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

‌‌‌گويا ‌چند ‌تيم ‌ليگ ‌برتری ‌هم ‌به‌ تو ‌پيشنهاد ‌دارند.
واقعیت این است که چند تیم مطرح و بالای جدولی به من و مدیربرنامه هایم پیشنهاد دادند ولی من پاسخی به آنها ندادم چون هم وضعیتم دست خودم نیست و هم اینکه در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم.

4344