شاندیزی: از روز اول فشار و توقع از تیم زیاد بود/ ما را نخواهند خداحافظی می‌کنیم

شاندیزی: از روز اول فشار و توقع از تیم زیاد بود/ ما را نخواهند خداحافظی می‌کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: از روز اول این مسابقات فشار و توقع از تیم ما زیاد بود و همین موضوع باعث شده بوند که بازیکنانم استرس داشته و نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی، حمید شاندیزی بعد از پیروزی ۸ بر یک تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل اندونزی در دیدار رده‌بندی این مسابقات گفت: از روز اول این مسابقات فشار و توقع از تیم ما زیاد بود و همین موضوع باعث شده بوند که بازیکنانم استرس داشته و نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما امروز همانطور که همگان دیدند توانستیم به پیروزی برسیم.

شاندیزی گفت: بازیکنان ایرانی خوب و قدرتمند و تاکتیکی هستند اما ما به دلیل اینکه در اردوهای خود وزنه‌ای نداشتیم به همین دلیل باعث مصدومیت بازیکنانم شد و ما با ۶ مصدوم وارد این مسابقات شدیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم آنها تمام زحمت خود را کشیدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت:‌در نیمه نخست با اندونزی و آنالیزی که از این تیم داشتیم به خوبی توانستیم آنها را خوب پرس کنیم و خیلی خوب توانستیم به گل برسیم و به خاطر همین نتیجه در ادامه دست به تعویض نزدم و از همان تک تک بازیکنانم که در زمین حضور داشتند برای حفظ فشار بر اندونزی استفاده کردم.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما با توجه به شرایط سنی که دارند دیگر نمی‌توانند در این رده سنی بازی کنند. برای ما و بازیکنان این فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد. ما سرباز مملکتیم و اگر ما را نخواهند خداحافظی می‌کنم و به کار خودمان بازمی‌گردیم. 

7413