خبر رسمی: سرمربی سابق رم، هدایت سمپدوریا را در دست گرفت

خبر رسمی: سرمربی سابق رم، هدایت سمپدوریا را در دست گرفت

سایت رسمی فوتبالی- طبق اعلام باشگاه سمپدوریا اوزه بیو دی فرانچسکو، با امضای قراردادی سه ساله هدایت این تیم را عهده دار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا مارکو جیامپائولو، سرمربی سابق سمپدوریا، با توافقی دو طرفه این تیم را ترک کرد و به عنوان سرمربی میلان انتخاب شد.

پس از آن بود که مدیران سمپدوریا در جستجوی سرمربی جدیدی برای تیمشان برآمدند و در نهایت اوزه بیو دی فرانچسکو را به عنوان سرمربی تیمشان برگزیدند. ماسیمو فررو، رئیس سمپدوریا در این رابطه گفت: "اوزه بیو دی فرانچسکو به قصد کمک به رشد باشگاه به اینجا آمده و بهترین انتخاب برای تیم ما به حساب می آید. او با آمادگی، تجربه، فوتبال با کیفیت، تلاش برای موفقیت و ذهنیتی عالی به سمپدوریا آمده و به او خوشامد می گویم."

 اوزه بیو دی فرانچسکو  فصل گذشته هدایت رم راعهده دار بود و در اواسط فصل از سمتش برکنار شد. او در طول دوران حضورش در رم، روزهای خوبی را با جلوروسی تجربه کرد و موفق شده بود تا تیمش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز برساند

حالا این سرمربی 49 ساله سرمربی با امضای قراردادی تا ژوئن 2022 و با دستمزدی سالانه 1.8 میلیون یورو هدایت سمپدوریا را عهده دار خواهد بود.

6363