منوتی: حتی کرویف و پپ هم نمی توانند با این آرژانتین موفق شوند

منوتی: حتی کرویف و پپ هم نمی توانند با این آرژانتین موفق شوند

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سزار منوتی، قهرمان جام جهانی در سال 1978 و مدیر تیمهای ملی اتحادیه فوتبال آرژانتین، بلندپایه ترین مسئول ورزشی آلبی سلسته به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، او البته به خاطر مشکلات سلامتی همراه با کاروان آرژانتین برای حضور در کوپا آمه ریکا به برزیل سفر نکرده. منوتی حالا در گفتگو با روزنامه پوپولار و فاکس به آنالیز شرایط فعلی تیم ملی آرژانتین پرداخته.

منوتی درمورد اوضاع و احوال آلبی سلسته گفته:« نه من، نه کرویف فقید و نه پپ گواردیولا در شرایط فعلی نمی توانند تیم ملی آرژانتین را به روزهای خوبش بازگردانند. حتی با آنها هم اوضاع آرژانتین خوب پیش نمی رفت. این موضوع را این گونه می گوئیم ولی در حقیقت بازتابی از پیچیدگی شرایط فعلی تیم ملی آرژانتین است.»


منوتی درمورد اسکالونی، سرمربی فعلی آرژانتین گفت:« قطعا عملکرد اسکالونی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. چون تمام ما همه روزها ارزیابی می شویم. ضروری است که روند رشد کامل تیم و پانورامای کامل شرایط مورد ارزیابی قرار بگیرد. اگر این کار را نکنیم و تنها به بخشی از اوضاع نگاه کنیم، اشتباه کرده ایم.»

اسطوره فوتبال آرژانتین ،علیه برخی از مدیران اتحادیه فوتبال آرژآنتین موضع گیری کرد و گفت که تردیدی ندارد که بعضی ها دوست دارند که آرژانتین هرچه سریعتر از گردونه رقابتهای کوپا آمه ریکا حذف شود:« من ترجیح می دهم که روز یکشنبه به یک چهارم پایانی صعود کنیم ولی چه تیم ملی دررقابتها بماند و چه روز دوشنبه از برزیل بازگردد، تغییرات و اصلاحات ضروری انجام نخواهد شد.»

6363