تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس/نیم نگاه وزیر به جابجایی

تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس/نیم نگاه وزیر به جابجایی

وب سایت رسمی فوتبالی- اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که انتقاداتی زیادی را متوجه وزارت ورزش و مسئولان باشگاه کرده، مسعود سلطانی فر را به فکر ایجاد تغییرات جدید در راس مدیریت باشگاه انداخته است.

به گزارش فوتبالی، جدایی برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا هواداران پرسپولیس هیأت مدیره این باشگاه و در رأس آنها ایرج عرب را مقصر بدانند. هوادارانی که چند روز متوالی مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کردند تا با شعارهای خود خواهان استعفای مدیران پرسپولیس شوند.

در حالی‌که هواداران پرسپولیس خواهان استعفای دسته‌جمعی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بودند تحرکات عجیبی در بین آنها رخ داد. برخی از اعضا مذاکرات جداگانه ای را برای حذب سرمربی و بازیکنان خود آغاز کردند تا بتوانند دور از چشمان مدیرعامل باشگاه به توافقات لازم برسند.

از سوی دیگر عرب هم بیکار ننشست و همراه با مشاوران خود قرارهای زیادی را برای حمایت از خود برگزار کرد. مدیرعامل پرسپولیس به دیدار یحیی گل محمدی هم رفته است تا او را جانشین برانکو کند اما قرارداد این مربی با باشگاه پدیده مانع از انجام این کار تا کنون شده است.

تعلل به وجود آمده در انتخاب سرمربی پرسپولیس، چند دستگی در هیأت مدیره، اعتراض تند و تیز هواداران نسبت به رفتن برانکو باعث شده تا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که از لحاظ حقوقی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود نسبت به این شرایط اظهار نگرانی کرده و قصد دخالت در چینش هیأت مدیره را دارد.

شنیده‌ها حکایت از آخرین تلاش‌های ایرج عرب برای ماندن در باشگاه پرسپولیس دارد اما وزیر ورزش قصد دارد ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به این موضوع تصمیم گیری نهایی کند.

سلطانی فر در حال بررسی گزینه‌هایی خارج از هیأت مدیره است تا سرپرست باشگاه را انتخاب کند اما همه چیز بستگی به فعالیت‌های دو روز آینده هیأت مدیره پرسپولیس برای حل این بحران دارد.

7655