عضو هیئت مدیره رئال مادرید: مسی را نخریدیم چون نمی‌توانستیم

عضو هیئت مدیره رئال مادرید: مسی را نخریدیم چون نمی‌توانستیم

سایت رسمی فوتبالی - خرونیمو فاره عضو هیئت مدیره رئال مادرید اعلام کرد که این باشگاه توان خرید ستاره ای نظیر مسی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، فاره در مصاحبه با نشریه اسپانیایی ال موندو گفت که هرگز رئال مذاکره ای برای خرید مسی نداشته است و در این باره توضیح داد:"فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید سعی کرد که مدل سانتیاگو برنابئو را در فوتبال تکرار کند و بهترین بازیکنان دنیا را به برنابئو بیاورد. اگر مسی در برنابئو بازی نمی کند به این خاطر است که نمی توانستیم او را بخریم بازیکن خیلی خوبی است اما خرید او نه در دسترس بوده است و نه امکان پذیر. یک ابرستاره دیگر کریستیانو رونالدوست که توانستیم 9 سال از استعدادش بهره ببریم."

عضو هیئت مدیره رئال مادرید در مورد سیزده قهرمانی اروپایی این تیم هم صحبت کرد:"رئال مادرید پرافتخارترین تیم تاریخ لالیگا و جام باشگاه های اروپاست. دوران خوبی در تاریخمان داشتیم. در دوران دی استفانو با حضور بازیکنانی نظیر ریال، پوشکاش، خنتو، کوپا و سانتاماریا پنج بار قهرمان  اروپا شدیم. در دوران پرز این روند درخشان با حضور رائول، فیگو، زیدان، رونالدو نازاریو، بیل و به خصوص رونالدو ادامه یافت."