پاسخ عجیب یحیی: "فعلا" در پدیده می‎مانم

پاسخ عجیب یحیی: "فعلا" در پدیده می‎مانم

وبسایت رسمی فوتبالی - یحیی گل‎محمدی ادامه همکاری با پدیده را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پدیده در شرایطی وارد مشهد شده که اخبار متعددی درباره احتمال معرفی او به عنوان سرمربی پرسپولیس تا ساعاتی دیگر، در رسانه‎ها و همچنین فضای مجازی منتشر شده و نمی‎توان با قاطعیت درباره ادامه همکاری یحیی و پدیده صحبت کرد( البته حمیداوی مالک باشگاه پدیده نظر دیگری دارد و معتقد است یحیی قطعا فصل جدید هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست)

این وسط مدل جواب دادن گل‎محمدی به آینده‎اش در مشهد هم ابهامات این ماجرا را بیشتر کرده. او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره ماندن در پدیده گفته:" فعلاً در پدیده می‌مانم."

استفاده یحیی از واژه "فعلا" نشان دهنده این است که مدیران پدیده نمی‎توانند به ادامه همکاری با یحیی امیدوار باشند. اگر چه حمیداوی در جلسه امروز صبح با مدیرعامل پرسپولیس به درخواست آنها برای جدایی گل‎محمدی پاسخ منفی داده اما او هم نمی‎تواند با اطمینان از ادامه همکاری با یحیی صحبت کند چرا که به نظر می‎رسد دل یحیی دیگر در مشهد نیست و او می‎خواهد دوباره روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

حالا باید دید چه زمانی جلسه بین گل‎محمدی و حمیداوی برگزار خواهد شد چرا که طبق اطلاعات سایت فوتبالی، مالک باشگاه پدیده، به مشهد برنگشته و به مجلس رفته تا با نمایندگان مجلس دیداری داشته باشد. حالا اینکه حضور او در مجلس ارتباطی با ماجرای گل‎محمدی و پرسپولیس دارد، سوالی است که شاید جوابش تا چند ساعت دیگر مشخص شود.

1984