قانون جدید مالیاتی ایتالیا، به سود رئال مادرید

قانون جدید مالیاتی ایتالیا، به سود رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – سری آ قانون جدیدی را برای مالیات وضع می‌کند. این قانون نسخه ایتالیایی «قانون بکام» است که در اوایل قرن بیست و یکم باعث شد فوتبال اسپانیا رشد کند. این قانون مالیات به سود رئال مادرید خواهد شد.

طبق مقررات جدید ایتالیا، هر کسی که در دو سال گذشته در ایتالیا زندگی نکرده است و قرار است دست کم دو سال در ایتالیا کار کند و دستمزد بگیرد، تنها لازم است 30 درصد دستمزدش را به عنوان مالیات بپردازد. به این ترتیب دستمزد بازیکنان در ایتالیا بسیار بیشتر خواهد شد و این لیگ برای بازیکنان جذاب‌تر می‌شود.

یوونتوس سال گذشته با خرید کریستیانو رونالدو نشان داد که سری آ دارد به اوج برمی‌گردد. حالا هیئت مدیره رئال امیدوارند که این قانون باعث شود که بتوانند چندین بازیکن خود را به فروش برسانند.

خامس رودریگز از بازیکنانی است که زین‌الدین زیدان به او باور ندارد، و دنی سبایوس هم وضعیتی مشابه دارد. رئال به دنبال فروش 12 بازیکن است و امیدوار است که این بازیکنان را به لیگ ایتالیا بدهد.

مارکوس یورنته زیر نظر اینتر بود اما ترجیح داد به اتلتیکو مادرید برود. باشگاه‌های ایتالیا پنج بازیکن رئال را زیر نظر دارند، یعنی خامس که در راه ناپولی است، سبایوس و ناچو که شاید به میلان بروند، تئو هرناندز که یوونتوس او را می‌خواهد، و ماتئو کواچیچ که شاید به اینتر بازگردد.

8444