تمجید زیدان از سیمئونه: جدال با او درقامت سرمربی، سخت تر جدالهای فوتبالی مان است

تمجید زیدان از سیمئونه: جدال با او درقامت سرمربی، سخت تر جدالهای فوتبالی مان است

سایت رسمی فوتبالی- بعد از مدتی دوری زین الدین زیدان از روی نیمکت مربیگری رئال مادرید، حالا او دوباره به پایتخت اسپانیا بازگشته و مجددا شاهد حضور او در دربی های شهر مادرید و رویارویی او با دیگو سیمئونه خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، این دو زمانی که هر دو در سری آی ایتالیا بازی می کردند، در زمین چمن بارها رودرروی هم قرار گرفته بودند و حالا در دنیای مربیگری هم در شهر مادرید بارها با هم روبرو شده اند.

حالا زین الدین زیدان در صحبتهایی اعلام کرده که جدال با دیگو سیمئونه و تیمش یکی از سخت ترین کارهایی است که با آن روبرو شده است. زیدان در گفتگو با وب سایت رسمی تورنمنت بین المللی چمپیونز کاپ گفته:« فکر می کنم رویارویی با سیمئونه در قامت سرمربی به مراتب سخت تر از مصافهایمان دردوران بازیگری است. به عنوان یک بازیکن، او یکی از یازده بازیکن تیمش بود، دقیقا مثل من. اما او حالا در قامت یک سرمربی شخصیت به مراتب بزرگتری دارد و همیشه کارها را به شیوه صحیحی انجام می دهد و به همین خاطر رویارویی با او در قالب یک سرمربی به مراتب سخت تر است. »

زیدان در ادامه تمجیدهایش از سیمئونه گفت:« من احترام زیادی برای سیمئونه قائلم. برای تمام سرمربیان احترام زیادی قائلم. او مدتهاست که مشغول مربیگری است و عملکرد خیلی خوبی به عنوان کادرفنی اتلتیکو دارد. او تیم خوبی دارد و بخشی از یک باشگاه بزرگ است و عملکرد خوبی دارد وبرایش احترام زیادی قائلم.»

6363