سوارز: بازی مقابل ژاپن برای ما تلخ و شیرین بود

سوارز: بازی مقابل ژاپن برای ما تلخ و شیرین بود

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم اروگوئه و ژاپن در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا با تساوی 2-2 به پایان رسید. بااتمام مسابقه، لوئیس سوارز ستاره باتجربه تیم ملی اروگوئه با خبرنگاران گفتگوی کوتاهی داشت ودیدگاهش درمورد این بازی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش فوق العاده اروگوئه مقابل اکوادور، کمتر کسی فکرش را می کرد که سلسته مقابل ژاپن متوقف شود.سوارز که دراین بازی یکی از گلهای تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، ازلغزش تیمش مقابل ژاپن ابراز ناراحتی کرد.

او در صحبتهایی گفت:«این بازی برای ما طعمی تلخ و شیرین داشت. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های بیشتری نسبت به ژاپن خلق کردیم. می دانستیم که نتیجه بازی ژاپن مقابل شیلی (باخت سنگین ژاپن)، گول زننده است. آنها خیلی سرعتی هستند و کیفیت بالایی دارند و به شدت مارا تحت فشار گذاشتند و به ما اجازه ندادند که خوب بازی کنیم.»

در ادامه خوسه ماریا خیمنس دیگر بازیکن اروگوئه که دیگر گل تیمش دراین بازی را به ثمر رسانده بود، درباره این مسابقه به خبرنگاران گفت:« از تمام هوادارانی که برای حمایت تیم به ورزشگاه آمدند تشکر می کنیم. می دانستیم که ژاپن تیمی سرعتی و مقاوم است. آنها در بازی با شیلی ثبات لازم را نداشتند وگرنه بازی برایشان به نحو دیگری پیش می رفت. ما درنهایت بازنده نبودیم و یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم.»

6363