بعد از ناکامی بارسا؛ رئال مادرید به دنبال دلیخت

بعد از ناکامی بارسا؛ رئال مادرید به دنبال دلیخت

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه رئال مادرید هم به جمع مشتریان متیاس دلیخت، مدافع جوان باشگاه آژاکس آمستردام اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز سرنوشت تیم آتی متیاس دلیخت مشخص نشده است و معلوم نیست که او فصل آینده با پیراهن چه تیمی به میدان خواهد رفت. این درحالی است که در ماه های گذشته صحبتهایی درمورد انتقال دلیخت به بارسلونا مطرح بود؛ اما این احتمال منتفی شد و در هفته های اخیر شنیده می شد که او دریک قدمی انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد.

اما حالا رسانه های فرانسوی در گزارشهایشان اعلام کرده اند که مدیران رئال از اطرافیان دلیخت، درمورد شرایط و آینده او سوال کرده اند و بدین ترتیب باید نام رئال مادرید را نیز به لیست مشتریان این بازیکن جوان هلندی که عبارتند از بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن اضافه کرد.

طبق گزارش RMC Sport دلیخت این روزها با اعضای خانواده اش، تعطیلات تابستانی را در میامی آمریکا سپری می کند و بعید به نظر می رسد که تا قبل از اتمام تعطیلات تابستانی این مدافع هلندی، تکلیف تیم آتی او روشن شود. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، جذب این مدافع جوان را در اولویت خریدهای تابستانی تیمش قرار داده و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس هم که ارتباط صمیمانه ای با مینو رایولا، مدیربرنامه های دلیخت دارد، امیدوار است تا بتواند این مدافع را به تورین ببرد.

ماجرای آینده دلیخت همچنان مبهم است و احتمالا تیمهای متمول برای مال خود کردن او، پیشنهاداتی نجومی را ارائه خواهند کرد و حالا رئال مادرید هم وارد این ماجرا شده است. گویا تماسهایی هم میان سران باشگاه مادریدی با نزدیکان دلیخت برقرار شده است و سران باشگاه مادریدی قصد دارند بدانند که آیا او با تیمی به توافق رسیده و یا اینکه هنوز شانسی برای جذب او دارند.

آر.ام.سی اسپورت در عین حال ، انتشار خبری مبنی بر پاسخ رد دلیخت به بارسا را رد کرده اند و گویا بارسایی ها هنوز از تلاش برای جذب دلیخت ناامید نشده اند و برای به خدمت گرفتن او تلاش می کنند.

6363