زیدان: هیجان زیادی دارم تا کار را با بازیکنان جدیدم شروع کنم

زیدان: هیجان زیادی دارم تا کار را با بازیکنان جدیدم شروع کنم

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی 46 ساله و فرانسوی رئال مادرید در گفتگویی اختصاصی با وب سایت رسمی تورنمنت بین المللی چمپیونز کاپ شرکت کرده است. او در جریان این گفتگو در مورد مسائل مختلفی از شرایط تیمش گرفته تا خریدهای تازه کهکشانی ها صحبت کرده است.دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای زیدان را مطالعه کنید:

*فصل جدید: فصل جدید پیش روست که فصلی مهم برای ماست. ما با انگیزه و احساسات بازگشته ایم و می دانیم که می توانیم دوباره قهرمان شویم. برای ما تعطیلات وجود ندارد. ما برای کار کردن اینجا هستیم و خیلی مهم است که بتوانیم سال آینده فصل خوبی را پشت سربگذاریم.

*بازیهای رئال در چمپیونز کاپ: تنها این هواداران نیستند که با هیجان منتظر شروع این تورنمنت هستند. خود من هم در اوج احساسات منتظر شروع این تورنمنتم و این اتفاق هیجان انگیزی برای ماست.

*خریدهای تابستانی: قطعا دراردوی پیش فصل، خریدهای تابستانی تیم نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد. برنامه ما همین است و دقیقا همین را می خواهیم. به همین خاطر هم این بازیکنان را به خدمت گرفته ایم. تا آنها برای ما و تیم آماده و حاضر باشند. همانطور که می دانید پیش فصل برای هر بازیکنی مهم است. مهم این است که این بازیکنان از همان روز اول با ما باشند. بازیکنان چند بازی ملی برای تیمهای ملی کشورشان برگزار می کنند و یک ماه استراحت خواهند کرد و بعد در خدمت رئال خواهند بود. ما همه نوع بازیکنی در تیم خواهیم داشت. خریدهای جدید، بازیکنانی که پیش از این در تیم بودند و بازیکنان جوانی که می توانند خیلی به تیم خدمت کنند. این برای ما مهم است.

*تمجید از برنامه ریزی های خوب باشگاه برای فصل تابستان: مدیران رئال عملکرد خوبی برای انتخاب بهترین بازیهای دوستانه ممکن داشتند و خیلی مهم است که بتوانیم مقابل بهترین تیمها بازی کنیم.

برنامه بازیهای رئال مادرید در چمپیونز کاپ بدین ترتیب است: آنها در روز 20 جولای در هوستون به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت؛ سه روز بعد و در روز 23 جولای آنها مقابل آرسنال قرار خواهند گرفت و در نهایت در روز 26 جولای مقابل اتلتیکومادرید بازی خواهند کرد. رئالی ها دراین تورنمنت می توانند میلیتائو، رودریگو، هازارد ، یوویچ و مندی، خریدهای جدید و تابستانی تیم را در ترکیب تیمشان تماشا کنند.

 6363