رسمی: رائول سرمربی رئال کاستیا شد

رسمی: رائول سرمربی رئال کاستیا شد

سایت رسمی فوتبالی- رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی به عنوان سرمربی رئال کاستیا، تیم پایه ای باشگاه مادریدی معرفی شد.

به گزارش فوتبالی، رائول گونزالس 41 ساله از حالا به بعد هدایت رئال کاستیا را در دست خواهد داشت. سران باشگاه مادریدی خبری که روزنامه آ.اس در روز 29 ماه می اعلام کرده بود را به صورت رسمی تائید کرد.

شماره 7 جاودان باشگاه مادریدی حالا هدایت تیم پایه ای رئال را برعهده خواهد داشت. او تیم را در لیگ دسته دوم بی هدایت خواهد کرد. در فصل گذشته رائول هدایت تیم کودکان بی و جوانان بی رئال را عهده دار بود و بعد از برکناری آلوارو بنیتو، جانشین او شده بود.

روز جمعه گذشته بود که رائول مدرک مربیگری یوفا پرو را دریافت کرد و با دریافت این مدرک مجوز هدایت هر تیم حرفه ای را خواهد داشت. دریافت این مدرک، آخرین کار مورد نیاز بود تا باشگاه مادریدی بتواند او را رسما به عنوان سرمربی رئال کاستیا معرفی کند.

با این تصمیم، رئالی ها همچنان به سیاست سالهای اخیرشان درمورد هدایت رئال کاستیا توسط یکی از بازیکنان سابق رئال وفادار خواهند بود. بدین ترتیب انتظار می رود که بعد از گذشت سالها، شاهد حضور رائول روی نیمکت مربیگری تیم اصلی رئال مادرید نیز باشیم. این دقیقا اتفاقی است که برای زین الدین زیدان و سانتیاگو سولاری نیز رخ داد و این دو بعد از مدتی حضور روی نیمکت مربیگری رئال کاستیا، هدایت تیم اصلی را عهده دار شدند.

رائول که یکی از اسطوره های جاودان باشگاه مادریدی است از احترام فراوانی در بین بازیکنان تیمهای پایه ای باشگاه برخوردار است. 

6363