آلفونسو پرز: گواردیولا یکی از بزرگترین ناامیدی ها در دنیای فوتبال است

آلفونسو پرز: گواردیولا یکی از بزرگترین ناامیدی ها در دنیای فوتبال است

سایت رسمی فوتبالی- آلفونسو پرز و پپ گواردیولا مدتی در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با هم، هم تیمی بودند. مدتی بعد، پپ گواردیولا وارد دنیای مربیگری شد و توانست خیلی سریع به موفقیتهای فراوانی برسد.

به گزارش فوتبالی، حالا آلفونسو پرز در گفتگو با رادیو مارکا به انتقاد از عملکرد پپ پرداخته و گفته:« گواردیولا یکی از بزرگترین ناامیدی های دنیای فوتبال است.»

او در ادامه صحبتهایش گفته:« تنها چیز پپ که قابل پذیرش است، صحبتهای اوست. من با ایدئولوژی او اصلا موافق نیستم. ما لحظات سختی را در جمع دوستانه و هم تیمی بودن سپری کردیم. درکنار هم می بایست از پیراهن تیم ملی اسپانیا دفاع می کردیم و ناگهان، شیوه رفتار او علیه اسپانیا، برایم حیرت آور بود. چون من احساس غرور می کنم که اسپانیایی هستم و از پیراهن تیم ملی دفاع می کردم.ولی یک بازیکن هم تیمی ام... با توجه به تمام آنچه سالها در کنار هم تجربه کرده بودیم.... تو را ناامید می کند. من شخصا با پپ بحث نمی کنم؛ نه به عنوان یک سرمربی و نه به عنوان بازیکن سابق. او به عنوان یک فوتبالیست واقعا حرفه ای بود ولی افکارش حسابی متفاوت است.»

اشاره و دلخوری آلفونسو پرز از گواردیولا به صحبتهای اخیر این سرمربی کاتالان درمورد دولت اسپانیا برمی گردد.گواردیولا چندی پیش دولت اسپانیا را دولتی ستمگر خوانده بود. 

6363