نگرانی درمورد سلامت مارادونا؛ دن دیگو آلزایمر گرفته؟

نگرانی درمورد سلامت مارادونا؛ دن دیگو آلزایمر گرفته؟

سایت رسمی فوتبالی- این روزها نگرانی ها در مورد شرایط سلامتی دیگو مارادونا افزایش یافته است. در ساعات اخیر گزارشی منتشر شده که حکایت از احتمال ابتلای مارادونا به آلزایمر دارد. 

به گزارش فوتبالی، البته فعلا مدیربرنامه های مارادونا این خبر را تکذیب کرده و گفته:« در مورد اخباری که راجع به احتمال ابتلای مارادونا به آلزایمر منتشر شده است، باید بگویم که در تمام بررسی های پزشکی هیچ نشانه ای از این بیماری مشاهده نشده است.»

ماتیاس مورلا، مدیربرنامه ها و دوست مارادونا ادامه داد:« اخبار منتشره دراین باره از سوی یک فرد بد ذات که هدفش فقط ایجاد مشکل و دردسر است اعلام شده و به نظرم این اخبار زاده ذهن رسانه ها نیست. چرا که خبرنگاران همیشه صادقانه درمورد مارادونا می نویسند و مارادونا ارتباط خیلی خوبی با خبرنگاران دارد.»

او درادامه اعلام کرد که مارادونا در طول یک سال حضورش در مکزیک، تستهای پزشکی مختلفی را پشت سرگذاشته که از جمله آنها می توان به تست های روانشناسی و روانکاوی اشاره کرد و در هیچ یک از این تستها،نشانه ای از ابتلای او به آلزایمر دیده نشده است.

آقای مورلا ادامه داد:« شایعات نه تنها به نفع مارادونا نیست، بلکه به او آسیب هم می زند. امیدوارم که افراد با مارادونا مهربان باشند و او را همراهی کنند. دن دیگو این روزها در آرژانتین برای بهبود سلامتی اش می کوشد و منتظر انجام دو عمل جراحی برروی زانو و شانه اش است. از تمام کسانی که در اطراف مارادونا هستند، می خواهم که کارهایی که او برای ما انجام داده را ارزیابی کنند و او را مورد لطف و محبتشان قرار دهند.»

مارادونا این روزها در آرژانتین، مشغول انجام آزمایشات پزشکی است و از همین رو تیم ملی کشورش را در رقابتهای کوپا آمه ریکا که در کشور برزیل در حال برگزاری است همراهی نمی کند. البته او فایلی صوتی برای روحیه دادن به بازیکنان آلبی سلسته ارسال کرده است.

یک هفته پیش بود که دن دیگو به خاطر شرایط سلامتی اش از سرمربیگری باشگاه دورادوس مکزیک کناره گیری کرد.

6363