مدافع اتلتیکو: بازگشت نیمار به بارسلونا بمب نقل و انتقالات است

مدافع اتلتیکو: بازگشت نیمار به بارسلونا بمب نقل و انتقالات است

سایت رسمی فوتبالی - فیلیپه لوییس، مدافع برزیلی اتلتیکو مادرید، معتقد است که بازگشت نیمار به لالیگا می تواند بمب نقل و انتقالات این تیم باشد. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست. نیمار برای چالشی جدید و فرار از سایه سوارز و مسی به پاریس رفت. او عملکرد خوبی در پی اس جی داشت اما نتوانست به قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان کمکی کند. این بازیکن 27 ساله حالا قصد جدایی از پاریس و بازگشت به لالیگا را دارد. بارسلونا و رئال مادرید هر دو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند. فیلیپه لوییس، همی تیمی نیمار در تیم ملی برزیل، در این باره به مارکا گفت: " نمی دانم که آیا بازگشت او واقعا امکان پذیر است یا نه اما می تواند بمب نقل و انتقالات و خریدی بی نظیر برای بارسلونا باشد. "

لوییس درباره آینده خود نیز اظهار داشت: " پیش از این نیز گفتم که آینده من تا پس از کوپا آمریکا مشخص نخواهد شد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای نیمار نیز امیدوارم که از فوتبالش لذت ببرد. او در زندگی حرفه ای خود با لحظات سختی روبرو شده است اما بازیکن خوبی است و ما در تیم ملی واقعا دلتنگ او هستیم. "

1070