ساری: می‌خواهم در رکوردشکنی‌های جدید به رونالدو کمک کنم

ساری: می‌خواهم در رکوردشکنی‌های جدید به رونالدو کمک کنم

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری از همکاری با کریستیانو رونالدو در یوونتوس هیجانزده است و می خواهد به این بازیکن پرتغالی کمک کند که رکوردهای جدیدی را تحت هدایت او بشکند. 

به گزارش فوتبالی، مربی ایتالیایی پس از یک فصل حضور در لیگ برتر و باشگاه چلسی بار دیگر به کشور خود برگشت. او موفق شد چلسی را در جمع 4 تیم صدر جدول حفظ کرده و قهرمانی لیگ اروپا را نیز برای آنها کسب کند اما در نهایت تصمیم گرفت به قهرمان سری آ بپیوندد. پیش از این آلگری هدایت یوونتوس را به عهده داشت و رکورد 8 قهرمانی متوالی در سری آ نیز در اختیار این تیم است. ساری می داند باید که تحت چه فشاری کار کند اما برای قبول هدایت تیمی که برنده 5 توپ طلا را با خود دارد بسیار هیجان داشت. ساری در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی یوونتوس به خبرنگاران گفت: " در چلسی هدایت بازیکنان قدرتمندی را بر عهده داشتم اما تمرین دادن کریستیانو رونالدو یک گام رو به جلوست. دوست دارم در رکوردشکنی های جدید به او کمک کنم. "

ساری در ادامه اضافه کرد: " می خواهم هر روز صبح بیدار شوم و درباره نحوه پیروزی در بازی ها مطالعه کنم. پیروزی مداوم همیشه سخت است و یوونتوس این اجبار پیروزی را با خود دارد اما از سختی آن آگاه است. باید درباره دو یا سه بازیکن تعیین کننده ایده های واضحی داشت و به آنها فضای کافی برای نشان دادن خود را داد. پس از آن سیستم بازی با توجه به آن انتخاب می شود. در ناپولی با تمام وجود تلاش کردم و پس از آن تصمیم گرفتم تجربه خوبی در لیگ برتر داشته باشم. یووه در حال حاضر بهترین باشگاه ایتالیاست و شانس بازگشت به ایتالیا را به من داد. هرگز چنین علاقه و پشتکاری برای جذب یک مربی در باشگاه ندیده بودم. آنها رفتار خوبی داشتند که من را قانع کرد و احساسات بسیار قدرتمندی نیز بروز دادند. خوشحالم که در مهمترین تیم ایتالیا هستم. در تمام باشگاه 110% از خودم مایه گذاشتم و اینجا نیز همینطور خواهد بود. "

1070