جواد منافی: جانشین برانکو باید در حد او باشد

جواد منافی: جانشین برانکو باید در حد او باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به جدایی شوک آور برانکو از پرسپولیس گفت: با توجه به شواهد و قرائن در خصوص این ماجرا، انگشت اتهام در این ماجرا به سوی مسئولان باشگاه است که می توانستند با ورود به موقع به این موضوع از این اتفاق جلوگیری کنند.

به گزارش فوتبالی، جواد منافی در گفتگو با فوتبالی، با اشاره به این که برانکو نباید از پرسپولیس جدا می شد، اظهار داشت:  به اعتقاد من تعلل های زیادی در این خصوص صورت گرفت و مسئولان باشگاه نباید اجازه می دادند که این اتفاق رخ دهد. بالاخره مدیران باشگاه از شرایط به خوبی اطلاع داشتند و همین مساله باعث شده که در این ماجرا  انگشت اتهام به سوی آنها باشد. برانکو در چند ماه گذشته در مصاحبه هایش از دلخوری هایش گفته بود اما متاسفانه کسی به آن توجه نکرد.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از این اتفاق ناراحت هستند و من به آنها حق می دهم. برانکو این تیم را در 4 سال متحول کرده بود و روزهای خوبی را برای هواداران رقم زده بود. آنها انتظار داشتند باشگاه برای حفظ برانکو و جلب رضایت او تلاش می کرد.

 منافی در خصوص جانشین احتمالی برانکو در پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: نمی دانم تصمیم مدیران باشگاه در این زمینه چیست اما به اعتقاد من در این مقطع مربی داخلی چاره کار حل این معضل نیست و حالا که برانکو را از دست داده اند باید مربی در حد برانکو جذب کنند.