دردسر زیدان: رئال 11 مهاجم دارد!

دردسر زیدان: رئال 11 مهاجم دارد!

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید به تقویت خط حمله خود پرداخته، چرا که فصل گذشته در گل‌زنی مشکل داشت. رودریگو گوئس سه‌شنبه به این تیم ملحق شد. او سومین مهاجم خریداری‌شده رئال، پس از لوکا یوویچ و ادن هازارد است.

رئال مادرید در حال حاضر 11 مهاجم دارد، هرچند که به نظر می‌رسد رائول ده‌توماس به صورت دائم راهی بنفیکا خواهد شد. دیگر مهاجمان این تیم به این ترتیب هستند: کریم بنزما، گرت بیل، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، وینیسیوس جونیور، براهیم دیاز، لوکاس واسکز، و بورخا مایورال به همراه سه مهاجمی که در تابستان آمده‌اند. مایورال پس از پایان دوران قرضی‌اش به رئال برگشته اما جایی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان ندارد.

در فصل گذشته بیل و آسنسیو در حد انتظارات کار نکردند. اما حالا مشکل این است که بازیکنان تهاجمی زیادی در رئال هستند، و زیدان هم قصد دارد وینیسیوس را به سمت راست خط حمله ببرد تا هازارد بتواند در سمت تخصصی خود، یعنی سمت چپ بازی کند.

رودریگو هم در معارفه‌اش گفته که بازیکن کناری است. او باید با آسنسیو، لوکاس و براهیم رقابت کند. آینده رودریگو در رئال نامشخص است، و خود او گفته حاضر است مانند وینیسیوس به تیم رئال مادرید کاستیا برود.

8444