بررسی صحبتهای عرب در طول 10 روز گذشته: برانکو قطعا می‎ماند

بررسی صحبتهای عرب در طول  10 روز گذشته: برانکو قطعا می‎ماند

وبسایت رسمی فوتبالی – هیچ کدام از صحبت‎ها و وعده‎های مدیرعامل پرسپولیس درباره برانکو تبدیل به واقعیت نشد.

به گزارش فوتبالی، ایرج عرب که روزهای فوق‎العاده سختی را تجربه می‎کند و ترجیح می‎دهد اینروزها در باشگاه حاضر نشود، در ده روز پایان خرداد بارها و بارها مصاحبه کرد و وعده داد که برانکو قطعا فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد ماند اما حالا که خبر توافق سرمربی سابق قرمزها با الاهلی، رسما تائید شده، بد نیست نگاهی مصاحبه‎های مدیرعامل پرسپولیس در طول ده روز گذشته داشته باشیم:

19 خرداد: نیت ما، هیئت مدیره و من حفظ برانکوست. تلاش باشگاه با توجه به امکاناتش حفظ سرمربی تیم است و اراده باشگاه و من که به جرأت در سه چهار روز اخیر شاید شبی دو ساعت نخوابیدم،‌ حفظ برانکوست و تمام شواهد هم نشان‌دهنده تلاش ما برای حفظ اوست. این مثل آن می‌ماند که شما بچه خود را دوست داشته باشید و همه‌ی نشانه‌های آن هم باشد، اما بازهم یک نفر بگوید شما بچه‌تان را دوست ندارید! اصلاً به پلن B فکر نشده است و همه‌ی اراده‌ها برای ادامه حضور برانکو در تیم است که در جهات مختلف نیز بررسی شده است.

22 خرداد: نگرانی بابت بازگشت برانکو وجود ندارد. او زمانی را برای پرداخت طلبش برای باشگاه در نظر گرفته بود که با تلاش شبانه‌روزی که داشتیم توانستیم این پول را فراهم کنیم تا مشکلی برای بازگشت سرمربی تیم وجود نداشته باشد. هواداران اطمینان داشته باشند که باشگاه از هیچ کوششی برای ادامه کار با برانکو دریغ نکرده و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

25 خرداد: قطعاً برانکو در پرسپولیس می‌ماند و گزینه اول و آخر ما برانکوست. خیال هواداران راحت باشد، برانکو در پرسپولیس می‌ماند. هواداران یک درصد هم به جدایی برانکو فکر نکنند. پول برانکو آماده است و ظرف یک تا دو روز آینده به صورت نقدی به وکیل او پرداخت خواهد شد. پس از پرداخت مطالبات برانکو، به دنبال تأمین اعتبار برای پرداخت بدهی دستیاران او نیز هستیم تا بتوانیم ظرف هفته جاری با آنها نیز تسویه حساب کنیم.

26 خرداد: درباره توافق برانکو با الاهلی باید بگویم که ما این خبرها را نمی‌شنویم چون توجهی به موضوعات غیر رسمی نداریم. موضوع رسمی آخرین نامه‌ای است که وکیل آقای برانکو به ما ارسال کرده بود و تا 18 ژوئن برای پرداخت مطالبات مهلت داد که ما هم دو روز جلوتر این مبلغ را آماده کرده‌ایم.

27 خرداد: خواسته‌ی برانکو قانونی نیست. او می‌خواهد به فسخ قرارداد رضایت بدهیم، اما این کار را نمی‌کنیم. ما همچنان در حال رایزنی از طریق سفارت و ... هستیم که برانکو در پرسپولیس بماند. هیچ شواهدی مبنی بر رفتن برانکو وجود نداشت. ما با او مذاکره کردیم، لیست گرفتیم و بلیت بازگشت تهیه کردیم. این‌ها نشان نمی‌داد که او می‌خواهد جدا شود.

1984