آخرین شرایط پرونده تجاوز نیمار؛ ناجیلا موبایلش را گم کرد

آخرین شرایط پرونده تجاوز نیمار؛ ناجیلا موبایلش را گم کرد

سایت رسمی فوتبالی - زنی که نیمار بازیکن برزیلی پی اس جی را به تجاوز متهم کرده بود، تلفن همراهی که حاوی اسناد حمله بازیکن برزیلی به این مدل بود را گم کرده است.

به گزارش فوتبالی، چهارمین وکیل ناجیلا  ترینداده، شاکی پرونده تجاوز نیمار اعلام کرده است که این زن از زمان اولین شکایت خود به پلیس، دسترسی به تلفن همراهش نداشته است. ناجیلا پس از اولین حضور و شکایت در پاسگاه پلیس و پر کردن فرم اظهاریه خود، به بیمارستان منتقل شده است. آرائوخو وکیل وی توضیح داد:" او (ناجیلا) به پاسگاه پلیس رفت و بعد از ان در بیمارستان بستری شد اما زمانی که به خانه برگشت فهمید که تلفن همراهش را پیدا نمی کند. ناجیلا به پلیس اجازه داده تا منزلش را برای پیدا کردن این تلفن همراه تفتیش کنند. کسی که قربانی است، از هیچ چیز نمی ترسد. خیلی ها صحبت کردند اما مسلما حالا مشخص خواهد شد که آیا تلفن همراه در آن جا هست یا نه."

ناجیلا ترینداده مدعی است که نیمار در روز 15 می در هتلی در پاریس به او تجاوز کرده است. سه شنبه این مدل برزیلی دوباره در پاسگاه پلیس حضور پیدا کرد تا به سوالات جواب بدهد. وکیلش گفت که در بازجویی های جدید، ناجیلا نمی توانسته جلوی اشک هایش را بگیرد و حال روحی او مثل آدم های مرده است. این وکیل توضیح داد:"نمی توان پذیرفت که یک زن به خاطر این که هوادار نیمار است، توسط او مورد آزار جنسی قرار بگیرد. هیچ کس نمی تواند بگوید که خشونتی در کار نبوده است. برای متهم شدن نیمار اسناد کافی وجود دارد."