برانکو با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد: عشق شما را هرگز فراموش نخواهم کرد

برانکو با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد: عشق شما را هرگز فراموش نخواهم کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- برانکو ایوانکوویچ دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد و در این ویدیو با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی،برانکو در این‌ پست اینستاگرامی با هوادارن پرسپولیس خداحافظی کرده و از سختی تصمیمی که گرفته گفته و از حمایت هواداران پرسپولیس در این سال‌ها تشکر کرده است.

متنی که برانکو در صفحه اش منتشر کرده به شرح زیر است:

«"هواداران عزیز ارتش سرخ، با شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می کنم. یک تصمیم سخت و غیرممکن را گرفتم. زمان مناسبی برای رفتن نبود. اگر امکانش بود، می توانستیم سالهای زیادی با هم بمانیم. کادر فنی و من بیشترین تلاش خود را انجام دادیم تا تمام دانش، تجربه، عشق و علاقه خود را ارائه بدهیم تا بهترین نتایج و موفقیت های تاریخ باشگاهی و تاریخ فوتبال ایران را ثبت کنیم. ممنون از شما به خاطر چهار سال حمایت  و عشق  بی نظیری که نسبت به من و کادر فنی داشتید. عشق چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تا ابد برای من باقی خواهد ماند. ممنون ارتش سرخ. متاسفم به خاطر برخی شکست ها، بازی های بد یا اشتباهات. اما همیشه برای شما، باشگاه  پرسپولیس و فوتبال ایران بهترین ها را می خواستم. دوستتان دارم، برانکو."»

7655