برزیل 0 - 0 ونزوئلا؛ VAR بلای جان میزبان

برزیل 0 - 0 ونزوئلا؛ VAR بلای جان میزبان

سایت رسمی فوتبالی - دیدار تیم های ملی برزیل و ونزوئلا در دومین دور از رقابت های گروهی کوپا آمه‌ریکا با تساوی بدون گل به پایان رسید و این در حالی بود که سیستم کمک داور ویدیویی دو گل برزیل را مردود اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم برزیل که میزبان رقابت های کوپا آمه‌ریکا 2019 است در حالی به مصاف ونزوئلا رفت که انتظار می رفت با پیروزی این بازی را ترک کند. اما شاگردان تیته عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشتند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند. برزیل که در بازی رفت با 3 گل از سد بولیوی گذشته بود به دلیل نمایش نه چندان خوب خود مورد اعتراض هواداران قرار گرفته بود. اتفاقی که در بازی امروز برابر ونزوئلا نیز تکرار شد و صدای هو کردن هواداران به گوش می رسد و حتی برخی پیش از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. روبرتو فیرمینو در نیمه اول موفق به گلزنی برای برزیل شد اما داور بازی این گل را به دلیل خطا مردود اعلام کرد. در نیمه دوم نیز برزیل مالکیت توپ را در اختیار داشت و دو بار دروازه ونزوئلا را باز کرد اما هر دو گل به کمک سیستم کمک داور ویدیویی رد شد. در دقیقه 60 گابریل ژسوس موفق به گلزنی برای تیم ملی کشور خود شد اما پیش از آن فیرمینو در موقعیت آفساید قرار داشت. در دقایق پایانی بازی و در حالی که 4 دقیقه تا سوت پایان فرصت باقی بود، کوتینیو موفق شد دروازه حریف را باز کند اما بار دیگر سیستم کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد هرچند به نظر نمی رسید که توپ برخوردی با دست فیرمینو داشته باشد و این تصمیم داور بسیار بحث برانگیز بود. در نهایت بازی در حالی که 10 دقیقه وقت تلف شده برای آن محاسبه شده بود، به پایان رسید.

برزیل با یک امتیاز به دست آمده از این بازی و با 4 امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از پرو در صدر جدول قرار گرفت. تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت ها از این گروه در بازی سوم مشخص خواهد شد. برزیل و پرو روز شنبه برای تعیین سرنوشت خود در سائوپائولو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.