پرو 3 - 1 بولیوی؛ کامبک شیرین

پرو 3 - 1 بولیوی؛ کامبک شیرین

سایت رسمی فوتبالی - تیم ملی پرو موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه‌ریکا تیم ملی بولیوی را با نتیجه 3 - 1 شکست دهد و 4 امتیازی شود.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار که ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه به وقت ایران آغاز شد در ابتدا بولیوی از روی نقطه پنالتی توسط مارتینز به گل رسید. در ابتدا داور بازی روی خطای هند یک پنالتی به سود بولیوی اعلام کرد اما چند لحظه بعد به دلیل قرار داشتن بازیکن در موقعیت آفساید این تصمیم را تغییر داد. در نهایت با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی این پنالتی گرفته و به گل تبدیل شد. پرو بازی در نیمه اول نیز در دست داشت اما موفقیتی چندانی در خلق موقعیت نداشت. در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 45 این پائولو گوئررو بود که بازی را برای پرو به تساوی کشاند. تنها 10 دقیقه بعد فارفان با باز کردن دروازه حریف، پرو را پیش انداخت. بولیوی در نیمه دوم این شانس را داشت که بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست به خوبی از موقعیت خود استفاده کند. در نهایت ادیسون فلورس در دقیقه 96 برای سومین بار دروازه بولیوی را باز کرد تا پرو 3 امتیاز این بازی را به دست آورد. 

تیم ملی پرو با این نتیجه 4 امتیازی شد و در دیدار بعدی خود باید روز شنبه در سائو پائولو به مصاف برزیل، میزبان رقابت ها، برود.

1070