کریس رونالدو دیگر جایی در بین برترینهای تاریخ لالیگا ندارد

کریس رونالدو دیگر جایی در بین برترینهای تاریخ لالیگا ندارد

سایت رسمی فوتبالی- در صفحه رسمی لالیگا در شبکه اجتماعی فیس بوک، جنجال جدیدی به راه افتاده. در این صفحه، عکسی درکنار این تیتر منتشر شده:« بازیکن افسانه ای مورد علاقه تان را انتخاب کنید.»

دراین تصویر چهره برخی از اسطوره های فوتبال اسپانیا در طول دوران حضورشان در رقابتهای لالیگا در سالهای اخیر تاریخ ساز شده اند دیده می شود. در بین این ستاره ها چهره بازیکنانی مثل ساموئل اتوئو، پابلو آیمار، ریکلمه، داوید ویا، ژالمینیا، جولن گررو، رائول گونزالس، ژاوی ارناندس، زین الدین زیدان، رونالدینیو، رونالدو لوئیز نازاریو، خواکین، فرناندو تورس، لیونل مسی، والرون، یاگو آسپاس،خسوس ناواس، آندرس اینیستا و رائول تامودو دیده می شود.

اما نکته حیرت آور و تعجب برانگیز اینجاست که تصویری از کریس رونالدو در بین بازیکنان افسانه ای لالیگا در سالهای اخیر دیده نمی شود. این درحالی است که رونالدو در طول حدودا یک دهه حضورش در رئال مادرید افتخارات فراوانی را با این تیم کسب کرده بود و چندین رکورد فردی را به نام خودش به ثبت رسانده بود و بی تردید یکی از برترین بازیکنان دهه های اخیر تیم مادریدی به حساب می آید.

حالا اینطور به نظر می رسد که مسئولان لالیگا، نام کریس رونالدو که با زدن 311 گل دومین گلزن برتر تاریخ رقابتهای لالیگاست را از قلم انداخته اند. رونالدو با ثبت رکورد 1.07 گل درهربازی به طور میانگین، رکورد بهترین آمار گلزنی در تاریخ لالیگا به طور میانگین را در اختیار دارد.

قرار نگرفتن نام کریس رونالدو دراین لیست با واکنشهای فراوانی روبرو شده و بسیاری از کاربران در بخش پیغامها نارضایتی شان را از این اتفاق ابراز کرده اند.

تابستان گذشته کریستیانو رونالدو با ترک رئال مادرید به یوونتوس پیوست و فصل گذشته با پیراهن بینکونری بار دیگر توانایی های فوتبالی اش را این بار در لیگ ایتالیا به نمایش گذاشت.

6363