کاپلو: مسی دنبال تجارت از فوتبالش نیست

کاپلو: مسی دنبال تجارت از فوتبالش نیست

سایت رسمی فوتبالی- فابیو کاپلو سرمربی سرشناس ایتالیایی در گفتگو با رادیو مارکا به تحلیل مسائل روز دنیای فوتبال پرداخته و پیش بینی کرده که کیلیان امباپه در سالهای آینده فاتح توپ طلا خواهدشد.

به گزارش فوتبالی، کاپلو در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد رقابتهای کوپا آمه ریکا و شرایط مسی و تیم ملی آرژانتین اظهار نظر کرده است.

دن فابیو درمورد مسی گفته:« مردم دائما درمورد مسی و مارادونا صحبت می کنند ولی آرژانتین مارادونا قوی تر و با کیفیت تر از آرژانتین فعلی بود که مسی در آن حضور دارد.»

این سرمربی ایتالیایی یک بار قربانی مهارتهای ناب مسی در بازی بارسلونا- یوونتوس در جام خوان گامپر 2005 شده و در همان زمان تصمیم داشت تا مسی را به صورت قرضی به یوونتوس ببرد. کاپلو درمورد شرایط تیم ملی آرژآنتین گفته:« آرژانتین بازیکنان خوبی در خط حمله دارد ولی بازیکنان خوب این تیم از نیمه میانی رو به جلو هستند و در خط دفاع آنها حسابی نقص دارند و این مشکل بزرگی است.»


بخش بعدی صحبتهای کاپلو درمورد نیمار و امباپه دو چهره سرشناس و موفق این روزهای دنیای فوتبال بود:« نیمار بازیکنی است که واقعا از او خوشم می آید. او کیفیت بالایی دارد ولی به نظرم اصلا فروتن نیست. داستان اینجاست که آنها درآمدهای هنگفتی دارند و بازیکنان فوق العاده ای هستند که گویی چیزی کم دارند. مسی همیشه به فوتبال بازی کردن فکر می کند و به دنبال تجارت نیست.»

او درمورد امباپه ادامه داد:«عملکرد امباپه دریک سال اخیر به نحوی بود که می توانم بگویم که او برنده بعدی توپ طلاست؛ سرعت بالایی دارد و گلهای فوق العاده ای زند. او توپ طلاهای زیادی فتح خواهد کرد.»

کاپلو درادامه درمورد شرایط رئال مادرید و خریدهای این تیم صحبت کرد:«پوگبا بازیکن خیلی بزرگ و باکیفیتی است که فیزیک و قدرت خوبی دارد و باید از زیدان و پرز بخواهیم که او را برای رئال بخرند. با انتقال هازارد به رئال، دوره کهکشانی های رئال دوباره بازگشته است. من بازیکنانی که رئال به خدمت گرفته را می شناسم و به نظرم آنها به تیم کمک زیادی خواهند کرد. رئالی ها باید کاری می کردند. آنها به بازیکنانی جدید با عطش فراوان نیاز دارند و فکر می کنم رئال خریدهای خوبی انجام داده.»


بخش بعدی صحبتهای کاپلو درمورد آینده سرخیو راموس بود:« من واقعا نمی توانستم رئال را بدون راموس تصور کنم. الان پیدا کردن یک مدافع میانی خوب کار خیلی سختی است.»