مورینیو: دوست دارم در یورو یا جام جهانی مربیگری کنم

مورینیو: دوست دارم در یورو یا جام جهانی مربیگری کنم

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال در صحبتهایی از احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری یک تیم ملی خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، آقای خاص از زمان برکناری از نیمکت مربیگری منچستریونایتد همچنان بیکار است و از دسامبر سال گذشته تاکنون، هنوز هدایت تیمی را در دست نگرفته؛ او بی صبرانه امیدوار است تا بتواند چالش تازه ای را در کارنامه مربیگری اش آغاز کند.

حالا مورینیو در صحبت هایی اعلام کرده که محتمل ترین گزینه برای بازگشت او به دنیای مربیگری، در دست گرفتن هدایت یک تیم ملی است تا یک تیم باشگاهی. آقای خاص دراین باره به ایلون اسپورت گفته:« هرگز نمی توان چیزی گفت ولی من این روزها خودم را روی نیمکت مربیگری یک تیم ملی بیشتر می بینم تا دریک پروژه باشگاهی؛ می خواهم در یک تورنمنت بزرگ مثل یورو یا جام جهانی حضور داشته باشم و این چیزی است که درکارنامه مربیگری ام کم دارم. واقعا خوشحال می شوم که این کار را انجام دهم و نیازی هم نیست که فقط بخواهم سرمربی تیم ملی پرتغال شوم. مربیگری در عرصه ملی ، اتفاقی است که دوست دارم آن را تجربه کنم.»

او بعد از جدایی از رئال مادرید به فوتبال جزیره بازگشت و بعد از هدایت چلسی، روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد نشست که تجربه حضورش در اولدترافورد آنطور که خود مورینیو توقع داشت دلنشین و موفق پیش نرفت.

 6363