اتلتیکو برنده دوئل با سیتی در خرید ستاره پرتغالی

اتلتیکو برنده دوئل با سیتی در خرید ستاره پرتغالی

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه های اسپانیایی از جمله روزنامه مادریدی آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده اند که سران باشگاه اتلتیکو مادرید صبح روز چهارشنبه به صورت رسمی خبر خرید ژائو فلیکس را اعلام خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، روند مذاکرات میان دو باشگاه اتلتیکو و بنفیکا روز سه شنبه برسر انتقال ژائو فلیکس به پایتخت اسپانیا ادامه یافت و توافقات نهایی برای انجام این انتقال حاصل شده است. طبق گفته منابع آگاه، تنها توافق برسر جزئیات ریز باقی مانده است و بعد از نهایی شدن تمام این مباحث، خبر انتقال رسمی فلیکس به اتلتیکومادرید صبح روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

درخشش ژائو فلیکس با پیراهن بنفیکا به نحوی بود که تیمهای بزرگی ازجمله منچسترسیتی عزم خود را برای به خدمت گرفتن او جزم کرده بودند و حتی تا لحظات پایانی، چندین تیم تراز اول از تلاش برای خرید فلیکس ناامید نشده بودند و برای جذب او تلاش می کردند تا این بازیکن 19 ساله پرتغالی را مال خود کنند. اما مدیران اتلتیکو که از همان ابتدا با تمام توان به دنبال خرید فلیکس بودند، لحظه ای از تلاش دست نکشیدند. اولین تماسها برای جذب این بازیکن در هنگام برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو انجام شد و بعد از آن هم روند مذاکرات با جدیت پیش رفت و گویا سران بنفیکا از همان زمان می دانستند که سرنوشت ژائو در این تیم مادریدی رقم خواهد خورد.

مدیران اتلتیکوهم آماده اند تا بعد از توافق برسر تمامی جزئیات این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند. 

از سوی دیگر سران اتلتیکو این روزها درحال مذاکره با سران رئال مادرید هستند تا مارکوس یورنته را به جمع شاگردان دیگو سیمئونه اضافه کنند. گویا توافقات بر سر انجام این انتقال هم حاصل شده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، خبر انتقال رسمی مارکوس یورنته به اتلتیکومادرید نیز تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد. رئالی ها برای فروش او 50 میلیون یورو طلب می کردند و البته سران اتلتیکو موفق شدند تا به مقدار قابل ملاحظه ای از این رقم خواسته و برای جذب یورنته با مدیران رئال به توافق برسند.

6363