درخواست میلان برای انصراف از حضور در لیگ اروپا!

درخواست میلان برای انصراف از حضور در لیگ اروپا!

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در کوریره دلاسرا، سران باشگاه میلان درحال مذاکره با سران یوفا هستند تا در صورت توافق، آنها در رقابتهای فصل بعد لیگ اروپا شرکت نکنند.

به گزارش فوتبالی، میلان فصل گذشته را در رده پنجم رقابتهای سری آ به پایان برد و بدین ترتیب سهمیه حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد. اما حالا سران باشگاه روسونری قصددارند تا با انصراف از شرکت در این رقابتها، به بررسی و متعادل سازی حسابهای بانکی شان بپردازند تا قوانین فیرپلی مالی یوفا را رعایت کنند.

اخیرا مسئولان یوفا تصمیم گرفتند تا محرومیت میلان برای رعایت نکردن فیرپلی مالی یوفا در بین سالهای 2015 تا 2018 را به حالت تعلیق دربیاورند و تصمیم نهایی درباره این پرونده برعهده دادگاه حکمیت ورزشی خواهد بود که در روز 14 آگوست به همین منظور تشکیل جلسه خواهد داد تا شرایط باشگاه ایتالیایی را مورد ارزیابی قرار داده ودرمورد محرومیت میلان به دلیل رعایت نکردن فیرپلی مالی تصمیم نهایی را بگیرد.

قبل از برگزاری این جلسه، مقامات میلان قصد دارند تا با سران یوفا به توافق دست یافته و شرایطشان را به ثبات برسانند وانصراف از حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ اروپا یکی از گزینه های روی میز سران روسونری است. در صورتی که حسابهای باشگاه میلان به بالانس نرسد، حکم محرومیت از حضور این تیم در رقابتهای اروپایی دوباره به جریان می افتد.

6363