دلیخت با پاسخ "نه" ، آب پاکی را روی دستان بارسایی ها ریخت

دلیخت با پاسخ "نه" ، آب پاکی را روی دستان بارسایی ها ریخت

سایت رسمی فوتبالی- طبق اعلام آقای رودریگز یکی از کارشناسان برنامه ال لارگروی شبکه سر، متیاس دلیخت، بازیکن جوان باشگاه آژاکس آمستردام به پیشنهاد بارسلونا برای جذب او پاسخ منفی داده و فصل آینده به طور قطع پیراهن بارسا را به تن نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مینو رایولا مدیربرنامه های این ستاره هلندی پیشنهاد جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسا را رد کرده و کاپیتان باشگاه آژاکس هم به پیشنهاد رایولا احترام می گذارد و از او حمایت خواهد کرد.

بدین ترتیب دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس شانسهای اصلی به خدمت گرفتن دلیخت ، کاپیتان جوان باشگاه آژاکس آمستردام خواهند بود و البته نباید بایرن مونیخ را هم از این لیست کنار گذاشت.

بنا بر این گزارش، بارسایی ها در مسیر به خدمت گرفتن یکی از اهداف اصلی شان در بازار تابستانی ناکام خواهند ماند. بارسلونا در فصل زمستان، انتقال فرانکی دی یونگ بازیکن جوان آژاکس و دوست صمیمی د لیخت را به تیمش قطعی کرده بود و مدیران این تیم امیدهای فراوانی داشتند که دی یونگ بتواند دوستش را برای انتقال به رختکن نوکمپ متقاعد کند و با خرید دلیخت آنها بتوانند جایگزین ایده الی برای جرارد پیکه در رختکن تیمشان ببینند.

دلیخت به رغم سن و سال کمش (18 ساله است)، قدرت لیدری بالایی دارد و در فصل گذشته کاپیتان آژاکس بود. بدین ترتیب او به بارسلونا نخواهد آمد و باید این اتفاق را یک ناکامی بزرگ برای مدیران باشگاه کاتالان دانست.

6363