بهاروند و طالقانی برای سومین بار از حضور در کمیته اخلاق خودداری کردند

بهاروند و طالقانی برای سومین بار از حضور در کمیته اخلاق خودداری کردند

وب سایت رسمی فوتبالی- حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان که هر دو از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز هستند، برای سومین بار با بی‌اعتنایی در کمیته اخلاق حاضر نشدند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت که امروز برای سومین بار حجت بهاروند و عبدالکاظم طالقانی را به منظور رسیدگی به پرونده حواشی فینال جام حذفی احضار کردیم اما باز هم آقایان از حضور در جلسه و ارائه توضیحات خودداری کردند.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز فقط مدیرعامل و مالک تیم فوتبال داماش حاضر شد و توضیحات خود را ارائه کرد. ضمن اینکه توضیحات سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات نیز پیشتر اخذ و این فرد لایحه دفاعی خود را نیز تسلیم کرده است.

رئیس کمیته اخلاق توضیح داد: کمیته اخلاق برای مرتبه جدید این افراد را احضار نمی‌کند و مبادرت به صدوری رأی خواهد کرد. البته حضور نیافتن آقایان در جلسه رسیدگی تخلف محسوب می‌شود که ضمن رأی به این موضوع نیز اشاره می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی، شامگاه ۱۲ خردادماه جاری در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد؛ دیداری که حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی به همراه داشت تا جایی که به خاطر ناهماهنگی‌های صورت گرفته در فروش بلیت، مسابقه با ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر برگزار و حتی خبر لغو مسابقه هم در مقطعی اعلام و ورزشگاه تخلیه شد.

همان شب «مرتضی تورک» رئیس کمیته اخلاق به عنوان رئیس یکی از رکن‌های قضائی فدراسیون فوتبال از محرومیت «سعید فتاحی» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی و احضار «حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ و «عبدالکاظم طالقانی» رئیس هیأت فوتبال خوزستان خبر داد و علت این تصمیم را بی کفایتی این افراد در برگزاری دیدار فینال خواند.

7413