پست رمزآلود نیمار در آغوش پسرش، در اوج تردیدها راجع به آینده اش

پست رمزآلود نیمار در آغوش پسرش، در اوج تردیدها راجع به آینده اش

سایت رسمی فوتبالی- در ساعات اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد آینده نیمار مطرح شده و بار دیگر بحث های متعددی در مورد احتمال بازگشت او به باشگاه بارسلونا مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی و در اوج این گمانه زنی ها نیمار پستی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که حکایت از آن دارد که به هیچ فردی به جز فرزندش در دنیا اعتماد ندارد.

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درهای خروجی باشگاه را به روی او بازکرده اند و از بارسلونا به عنوان محتمل ترین مقصد نیمار نام برده می شود. اگر چه نیمار هنوز دراین رابطه اظهارنظر نکرده ولی پستی که دراینستاگرام قرار داده خودش گویای صحبتهای زیادی است. او بعد از آنکه به دلیل مصدومیت شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست داد، هنوز با خبرنگاران گفتگو نکرده و به نظر می رسید که قرار است در یک بازه زمانی در کمال آرامش و به دور از جنجالهای قضایی و دادگاه ها برای رسیدن به روزهای اوجش تلاش کند. اما حالا او دوباره با چالش جدیدی روبرو شده است.

صحبتهای جنجالی ناصرالخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن که گفته درهای خروجی باشگاه را به روی نیمار باز کرده اند، حیرت همگان حتی خود نیمار را به همراه داشته. در شرایطی که بحثها در مورد آینده نیمار و مقصد آتی اش داغ است، خود او سکوتش را حفظ کرده.

البته این سکوت او در شبکه های اجتماعی نیز ادامه نداشته. او تصویری رمزآلود را در اینستاگرامش منتشر کرده که عبارت کوتاهی که زیر این عکس نوشته، خودحامل چندین پیغام است. در این عکس نیمار را در آغوش پسرش داوی لوکا می بینیم و این جمله درکنار آن دیده می شود:« دروازه مطمئن من.» و این حکایت از آن دارد که نیمار تنها به پسرش اعتماد دارد و بس.

دراین شرایط مدیربرنامه های نیمار در حال بررسی گزینه ها برای جدایی او از پاری سن ژرمن هستند و به نظر می رسد که باید ماجراجویی هیجان انگیز نیمار در پایتخت فرانسه را درآستانه اتمام بدانیم.

6363