خوشبینی ایکر کاسیاس برای بازگشت به زندگی عادی

خوشبینی ایکر کاسیاس برای بازگشت به زندگی عادی

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان مطرح و سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در هفته های اخیر شرایط سختی را پشت سرگذاشته. در روز اول ماه می بود که او در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید. او این روزها دوران نقاهتش را پشت سرمی گذارد و آینده اش در دنیای فوتبال با ابهامات زیادی روبروست

به گزارش فوتبالی، کمی بعد از این اتفاق تلخ بود که سارا کاربونرو، همسر ایکر کاسیاس به خاطر برداشتن توموری بدخیم زیر تیغ جراحان رفت و خطر رفع شد.

درطول این مدت کاسیاس و همسرش پیغامهای محبت آمیز زیادی را از سوی دوستان و هوادارانشان دریافت کردند و کاسیاس اعلام کرد که دراین زمان سخت، بیش از هرزمانی احساس محبوب بودن داشته. شاید به همین خاطر هم هست که کاسیاس سعی دارد تا هوادارانش را در جریان روند بهبود مشکل قلبی اش قرار دهد و همه شواهد و قراین حکایت از آن دارد که اوضاع برای این دروازه بان اسپانیایی خوب پیش می رود.

البته در هفته های اخیر صحبتهای زیادی درمورد خداحافظی و بازنشستگی اجباری کاسیاس از دنیای فوتبال به خاطر مشکل قلبی اش به گوش می رسید ولی حالا کاسیاس در پست اخیرش در اینستاگرام، از روند بهبودش خبر داده ودر استوری اش نوشته:« بهبود» و همراه با این عبارت، تصویری از آخرین تست پزشکی ای که او پشت سرگذاشته را می بینیم.

در چنین شرایطی افراد بعد از پشت سرگذاشتن حمله قلبی، باید زیر نظر پزشکان باشند و تستهای منظم پزشکی را پشت سربگذارند تا شرایط قلبشان تحت کنترل باشد و بدانند که همه چیز خوب پیش می رود یا خیر.

کاسیاس در هنگام مرخص شدن از بیمارستان، بعد از پشت سرگذاشتن حمله قلبی به خبرنگاران گفته بود:« باید هرچند هفته و چند ماه یک بار تستهای پزشکی بدهم. راستش برایم فرقی هم نمی کند. حالم خوب است. می توانم شما را در جریان بگذارم و اطلاعات مرتبط با مشکلم را خواهید دید. نمی دانم در آینده چه خواهد شد ولی مهم این است که الان اینجا هستم.»

حالا بسیاری از هواداران منتظر آن هستند که با گذر زمان، بدانند که آیا کاسیاس مجددا به دنیای فوتبال بازخواهد گشت و یا اینکه به خاطر این مشکل قلبی مجبور به خداحافظی اجباری از دنیای فوتبال خواهد شد.

6363