بارسلونا آماده فروش دمبله به لیورپول

بارسلونا آماده فروش دمبله به لیورپول

سایت رسمی فوتبالی- وب سایت انگلیسی Teamtalk در گزارشی به این نکته اشاره کرده که تیمهای مختلفی خواهان جذب عثمان دمبله هستند و دربین این تیمها سران لیورپول اشتیاق بیشتری برای جذب این مهاجم فرانسوی نشان داده اند.

به گزارش فوتبالی، دمبله یکی از بازیکنانی است که مدیران باشگاه کاتالان در فکر فروش او هستند. این درحالی است که عثمان دمبله عملکرد نسبتا قابل قبولی در تیم کاتالان داشته ولی احتمال انتقال آنتوان گریزمان فرانسوی به رختکن بارسا و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت نیمار به بارسا، باعث شده که سران بارسا به فکر فروش برخی از بازیکنانشان بیفتند. وب سایت انگلیسی تیم تاک در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران لیورپول تمایل خیلی زیادی به جذب دمبله دارند.

اما سران بارسلونا در پاسخ به خواسته لیورپولی ها به آنها اعلام کرده اند که این بازیکن جوان را به قیمتی کمتراز 105 میلیون یورو به فروش نخواهند رساند.

دمبله بعد از درخشش با پیراهن بوروسیا دورتموند به بارسلونا منتقل شد و حالا نام او در کنار اومتیتی، کوتینیو و راکیتیچ در لیست بازیکنانی دیده می شود که بارتومئو قصد فروششان را دارد تا با پول عاید از فروش این بازیکنان برای خرید بازیکنان مدنظر باشگاه دست به کار شود. خود دمبله هم تمایل زیادی به حضور درلیگ برتر انگلیس دارد و لیورپولی ها هم تمایل زیادی دارند تا بازیکنی آینده دار و توانا مثل او را به خدمت بگیرند.

6363