یونایتد برای متقاعد کردن پوگبا به ماندن، حقوقش را دوبرابر می کند!

یونایتد برای متقاعد کردن پوگبا به ماندن، حقوقش را دوبرابر می کند!

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه منچستریونایتد حاضر نیستند تا به هیچ ترتیبی پل پوگبا را از دست بدهند و از هر طریق می کوشند تا راهی بیابند که او را در رختکن تیمشان حفظ کنند. حالا مدیران شیاطین سرخ قراردادی میلیونی را به این ستاره فرانسوی پیشنهاد داده اند تا بدین ترتیب او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کنند.

به گزارش فوتبالی، مدیران یونایتد تمایلی ندارند که به تماشای انتقال پوگبا به رئال بنشینند و از همین رو حتی حاضر شده اند تا رقم دستمزد او را دو برابر کنند. طبق گزارش منتشره در دیلی میل، سران باشگاه یونایتد پیشنهاد تمدید قرارداد پوگبا را روی میز گذاشته اند و آماده اند تا در قرارداد جدید رقم دستمزد پوگبا را به 30 میلیون یورو افزایش دهند و بدین ترتیب قصد دارند تا این ستاره فرانسوی را برای ماندن در تیمشان وسوسه کنند. در حال حاضر تنها قرارداد الکسیس سانچس، دراین حد و اندازه هاست

پوگبا چند روز پیش اعلام کرده بود که به نظرش زمان ایده آلی برای شروع یک چالش جدید است و خیلی ها این صحبت او را به منزله چشمکی به باشگاه رئال مادرید استنباط کرده بودند. زین الدین زیدان و سران رئال تمایل زیادی دارند تا پوگبا را به خدمت بگیرند و پیشنهادی 100 میلیون یورویی هم برای جذب او ارائه کرده اند. البته مدیران یونایتد این پیشنهاد را رد کردند و به نظر می رسد که اد وودوارد تمایلی به فروش این بازیکن توانا ندارد.

6363