سوژه روز: سکوت عجیب پدیده درباره یحیی

سوژه روز: سکوت عجیب پدیده درباره یحیی

وبسایت رسمی فوتبالی – سکوت باشگاه پدیده در قبال شایعه حضور یحیی گل‎محمدی در پرسپولیس عجیب به نظر می‎رسد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه مالک باشگاه پدیده در گفتگوی چند روز قبلش با سایت فوتبالی، وجود بندی در قرارداد یحیی مبنی بر امکان فسخ در صورت داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را رد کرد منتهی در بین صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تنها راه جدایی یحیی از پدیده، توافق با باشگاه است. جمله ای که می‎توان آن را روزنه امیدی برای کسانی دانست که دوست دارند گل‎محمدی جانشین برانکو شود.

از آن روز به بعد، شایعه حضور یحیی در پرسپولیس به شکل جدی تری مطرح شده و کار به جایی رسیده که گفته شده گل‎محمدی با پرسپولیس به توافق هم رسیده. این وسط حمیداوی مالک باشگاه پدیده هم که تا چند روز قبل در دسترس و پاسخگوی سوالات رسانه‎ها بود، در برابر شایعات جدید سکوت کرده و موضع باشگاهش را مشخص نکرده است. این وسط سکوت یحیی هم ابهامات این ماجرا را بیشتر کرده است

در چنین شرایطی یکی از کانال‎های تلگرام نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی شده قطبی و دایی گزینه‎های پرسپولیس برای جانشینی برانکو نیستند. خبری که اگر صحت داشته باشد، شانس یحیی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس افزایش محسوسی پیدا خواهد کرد و او بدون داشتن رقیب سرشناسی، گزینه داخلی اصلی جانشینی برانکو خواهد بود.

حالا باید منتظر اتفاقات روزهای آینده ماند و دید که آیا این شایعات، حقیقت داشته‎اند یا اینکه پرسپولیس سراغ مربیان خارجی خواهد رفت.

1984