لوکه: دی‌ماریا حضور در ترکیب آرژانتین را خریده!

لوکه: دی‌ماریا حضور در ترکیب آرژانتین را خریده!

سایت رسمی فوتبالی - لئوپالدو یاسینتو لوکه، بازیکن اسبق روساریو، ریورپلاته و راسینگ که در سال 78 با آرژانتین به قهرمانی جام جهانی رسید در مصاحبه با برنامه "سوپر دپورتیوو" در رایو ویا ترینیداد در مورد شرایط آلبی سیلسته در کوپا آمه ریکا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران فوتبال آرژانتین از شکست این تیم مقابل کلمبیا در اولین بازی کوپا آمه ریکا شوکه شدند. حالا لوکه با انتقاد شدید از عملکرد آنخل دی ماریا هافبک پاریسن ژرمن بیان کرد:"نمی دانم دی ماریا آیا حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین را خریده یا اجاره کرده است. نه سانتر خوبی داشت، نه گل زد و نه علامت خوبی از خود نشان داد. "

لوکه از مسی هم به شدت انتقاد کرد و او را غیرقابل مقایسه با مارادونا خواند:" در مورد دی ماریا همه چیز خوب است. وقتی حرکات و گلهایش را می بینم تحت تاثیر قرار می گذارم اما خیلی از اوقات حرکاتش به نتیجه نمی رسند. مارادونا حتی وقتی در روزهای خوبش هم نبود، با دو صحنه بازی را عوض می کرد و همه چیز را تغییر می داد. شخصیت او بسیار قوی تر بود."

بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین در مورد عملکرد ضعیف این تیم مقابل کمبیا بیان کرد:"آرژانتین  کاملا تیم محو بود و بدتر از همه این بود که تیمی  ما راش کست داد که یکی از بهترین های دنیا نبود. آرژانتین در سطح بازی ظاهر نشد."

آلبی سیلسته دومین بازی خود در کوپا آمه ریکا را مقابل پاراگوئه خواهد داشت و با پیروزی در این بازی می تواند خودش را نجات بدهد.