ناصر محمد خانی: دود این اتفاقات به چشم پرسپولیس می رود

ناصر محمد خانی: دود این اتفاقات به چشم پرسپولیس می رود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است حالا که برانکو از این تیم جدا شده است، باید سرمربی برای این تیم انتخاب شود که هم مورد تایید هواداران باشد و هم این که در سطح فنی و مدیریت بالایی باشد.

به گزارش فوتبالی، ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به ماجرای جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: من دقیقا از کم و کیف این ماجرا خبر ندارم اما فکر می کنم این اتفاق، اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود و فکر می کنم دود این اتفاقات به چشم پرسپولیس می رود. 

محمد خانی در ادامه افزود: کارنامه برانکو در پرسپولیس آن قدر خوب و پربار بود که همه جوره مورد تایید هواداران بود و حالا این مساله باعث ناراحتی هواداران شده و آنها حق دارند از باشگاه به خاطر این موضوع ناراحت باشند.

 مهاجم سابق سرخ ها در خصوص بدقولی های پرسپولیس در قبال برانکو اظهار داشت: مگر می شود مربی که 3 سال متوالی تیمش را قهرمان کرده و جام حذفی را هم گرفته و پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسانده، پولش را نگیرد و به او بدقولی شود؟ او مربی تیمی بود که 40 میلیون هوادار دارد. در این کشورها این همه پول در گردش است چرا نباید پول برانکو به موقع به او پرداخت شود. این تیم تنها دلخوشی مردم است و نباید این دلخوشی را از این مردم گرفت.

محمد خانی در مورد جانشین برانکو به خبرنگار فوتبالی گفت: من نمی دانم گزینه باشگاه داخلی است یا خارجی اما در این مقطع مربی باید جذب شود که رزومه کاری خوبی داشته باشد و جدای بحث فنی، از نظر مدیریتی هم قوی باشد. با این تفاسیر من فکر نمی کنم در حال حاضر مربی داخلی پاسخگوی شرایط خاص پرسپولیس باشد.

7655