بازیکن اسبق برزیل: در تعطیلات مواد می‌کشیدم!

بازیکن اسبق برزیل: در تعطیلات مواد می‌کشیدم!

سات رسمی فوتبالی - خیلی از فوتبالیست های با استعداد به خاطر حواشی غیرفوتبالی و درگیر شدن در مسائل حاشیه ای،  از عرصه فوتبال محو شدند و نتوانستند در سطح توانایی هایشان به موفقیت برسند، یکی از آنها ماریو ژاردل، ستاره سابق فوتبال برزیل است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی تائید می کند که در طول دوران فوتبالش به شدت به مواد اعتیاد داشته و از فرصت تعطیلات استفاده می کرده تا مواد مصرف کند. بدین ترتیب مشکلی برایش در  مورد آزمایش دوپینگ ایجاد نمی شده است. ژاردل در مصاحبه با یکی از کانال های یوتیوب گفت:"وقتی که در باشگاه های اروپایی بازی می کردم وارد دنیای مواد شدم. چند تا از نزدیکانم به من پیشنهاد دادند. وقتی که در تعطیلات بودم به صورت مدوم مواد مصرف ی کردم چرا که در حین رقابت ها تست دوپینگ گرفته می شد و نمی خواستم نتیجه آزمایش ها مثبت باشد."

مهاجم سابق تیم هایی نظیر پورتو، اسپورتینگ و  گالاتاسرای می گوید که در دنیای فوتبال زمینه برای ورود به دنیای مواد زیاد است. وی اظهار داشت:"یکی از مشکلات دنیای فوتبال همین است. پول زیادی وارد آن می شود و تله ها، رفاقت های اشتباه و کنجکاوی های زیادی پیش روی تو قرار می گیرد."

البته ژاردل می گوید که به لطف همسرش توانسته از دنیای مواد نجات پیدا کند:"توانستم نجات پیدا کنم و همسرم نقش مهمی داشت. او در ساده ترین لحظات هم کنارم بود. وقتی به جشن می رفتم، من را همراهی می کرد چرا که امکان لغزش در این لحظات بیشتر است. حالا می خواهم الگوی خوبی برای بچه هایم باشم و به بچه ها کمک کنم تا مرتکب اشتباه نشوند."