واکنش تند باشگاه رم به صحبت‌های توتی

واکنش تند باشگاه رم به صحبت‌های توتی

سایت رسمی فوتبالی - فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم روز دوشنبه پس از سه دهه از جالوروسی ها جدا شد. اسطوره این باشگاه که در دو سال اخیر پس از بازنشستگی از فوتبال در سمت های مدیریتی فعالیت می کرد، اعلام کرد که به خاطر اختلاف با مدیران رم از تیم می رود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم در بیانیه ای علیه توتی موضع  گرفت:" پس از رفتن مونچی به توتی پیشنهاد دادیم تا سمت مدیریت ورزشی را به عهده بگیرد. تصور می کنیم که این نقش یکی از مهمترین پست های باشگاه است. در مورد او با صبر و شکیبایی اقدام کردیم تا بتواند با تغییر از یک فوتبالیست عالی به یک مدیر عالی را به درستی پشت سر بگذارد. اما متاسفانه تصمیم او در مورد ترک باشگاه یک تصمیم نامناسب بود و حرفهایش هم حقیقت نداشت. "

توتی ادعا کرده بود که اگر باشگاه رم به شخصی دیگر فروخته شود آماده است تا به این تیم برگردد. مدیران رم در بیانیه خود به این صحبت ها هم واکنش نشان دادند:"امیدواریم که صحبت های توتی یک اعلام نامناسب برای خرید باشگاه نباشد چرا که این صحبت ها می تواند روی سهام باشگاه در بورس تاثیر منفی بگذارد. گروه سرمایه گذار باشگاه رم هیچ برنامه ای برای فروشگاه در حال و آینده ندارد."

توتی ادعا کرده است که در دو سال اخیر طرح ها و پیشنهادهایش در مورد ایجاد تغییر در باشگاه رم با بی محلی مواجه شده و از رفتار مدیران این باشگاه علیه خود انتقاد کرده بود.