صحبتهای عجیب مدیر برنامه‎های قطبی: با افشین مذاکره نشده اما شاید سرمربی پرسپولیس شود!

صحبتهای عجیب مدیر برنامه‎های قطبی: با افشین مذاکره نشده اما شاید سرمربی پرسپولیس شود!

وبسایت رسمی فوتبالی – مدیر برنامه‎های قطبی واکنش جالبی به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربی فصل گذشته فولاد داشته است

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این شایعه منتشر شده که از طرف باشگاه پرسپولیس تماسهایی با افشین قطبی گرفته شده و اصلا یکی از دلایل ناراحتی برانکو از عرب و همکارانش، لو رفتن این خبر بوده است. اگر چه هم باشگاه پرسپولیس و هم مدیر برنامه‎های قطبی این شایعه را بارها تکذیب کرده‎اند اما طی 24 ساعت گذشته دوباره نام قطبی به عنوان یکی از گزینه‎های اصلی پرسپولیسی‎ها برای جانشینی برانکو منتشر شده و حتی خبرآنلاین هم امروز در خبری مدعی شد که قطبی مذاکرات موفقی با پرسپولیس داشته و با این باشگاه به توافق هم رسیده است.

در چنین شرایطی مهدی حاج‎باقر در یک گفتگوی رادیویی منکر مذاکره افشین با پرسپولیس شده و گفته:" قطبی خارج از کشور است و ادعایی برای مربیگری در پرسپولیس ندارد. پرسپولیس هیچ تماسی با ما برای سرمربیگری قطبی نداشته است. یک روز می‌گویند قطبی با خلیلی جلسه داشته است در حالی که قطبی آن روز خارج از کشور بوده است. والله نه قطبی دنبال پرسپولیس است و نه پرسپولیس دنبال قطبی"

نکته عجیب اینکه حاج‎باقر در ادامه صحبتهایش و علیرغم حرفهای ابتدایی‎اش، احتمال بازگشت قطبی به پرسپولیس را رد نکرده است:" حاشیه‌ها را کم کنیم تا پرسپولیس با آرامش سرمربی را انتخاب کند حالا یا قطبی، یا یحیی یا سرمربی خارجی" 

برداشت و نتیجه گیری از بخش پایانی صحبتهای حاج‎باقر با شما!

1984