دین محمدی: اینترمیلان تیمی نیست که هدایتش را حتی برای یک بازی به دست افراد کوچک بدهند

دین محمدی: اینترمیلان تیمی نیست که هدایتش را حتی برای یک بازی به دست افراد کوچک بدهند

وب سایت رسمی فوتبالی- سیروس دین محمدی از سرمربی جدید ایتالیایی استقلال حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، سيروس ‌دين محمدی ‌در ‌ارتباط ‌با ‌انتخاب ‌قطعی ‌سرمربی ‌فصل ‌بعد ‌استقلال حرف ‌زد.‌ او ‌معتقد ‌بود ‌استقلال ‌به ‌مربی ‌كوچكی ‌سپرده ‌نشده ‌است.‌ پيشكسوت ‌استقلال‌ درباره ‌يارگيری ‌و ‌روزهای ‌باقی ‌مانده ‌تا ‌شروع ‌فصل ‌هم ‌توصيه‌هايی ‌داشت.‌

‌‌‌در ‌اين ‌وضعيت ‌مهم‌ترين ‌اتفاق ‌برای ‌استقلال ‌چيست؟

اینکه تیم با آرامش کارش را استارت بزند. شکر خدا سرمربی هم که انتخاب شده و فقط باید وضعیت به گونه ای ترتیب داده شود که باشگاه بتواند روی کارهایش تمرکز لازم را داشته باشد.

‌‌‌چطور؟
قطعاً ایجاد حاشیه برای تیم موجب دور شدن مسئولان از مسیر اصلی باشگاه است. ما باید از هر نظر به کادر مدیریتی برای رسیدگی به امور استقلال کمک کنیم.

‌‌‌چرا ‌اين ‌مسائل ‌را ‌بيان ‌می ‌كنيد؟
وقتی به اتفاقات فصل قبل نگاه می کنیم، می بینیم درون باشگاه مسائلی به وجود می آمد که در نهایت به تیم ضربه می زد. کمترین تنش ها درون باشگاه منجر به شدیدترین لغزش ها در مجموعه استقلال می شود. استقلال یک تیم محلی نیست و کمترین حاشیه با بازخورد چند میلیونی بین هوادارانش در نهایت به یک اتفاق بزرگ تبدیل می شود. نباید اجازه داد این اتفاق رخ بدهد.

‌‌‌منظورتان ‌اتفاقات ‌مربوط ‌به ‌شفر ‌است؟
دیگر نباید درباره او صحبت کرد. دوران او تمام شده و صحیح نیست بار دیگر مسائل آن دوره را باز کنیم.

‌‌‌از ‌سرمربی ‌جديد‌چقدر ‌شناخت ‌داريد؟
خیلی او را نمی شناسم. در همین حد می دانم که در رسانه ها درباره اش گفته شده و این را شنیده ام که مدتی سرمربیگری  اینترمیلان را در دست داشته است.

‌‌‌يعنی ‌خوب‌ است؟

به هر حال اینترمیلان تیمی نیست که هدایتش را حتی برای یک بازی به دست افراد کوچک بدهند.

‌‌‌چه ‌انتظاری ‌از ‌اين ‌ايتاليايی ‌داريد؟
حتماً دوست داریم با استقلال قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد. او وظیفه مهمی دارد و حتماً می داند به چه تیمی و چه باشگاهی آمده است.

‌‌‌اين‌ موضوع‌ ممكن‌ است؟

به هر حال درباره استقلال حرف می زنیم. تیمی بزرگ که هواداران میلیونی دارد و اتفاقاً همین طرفداران به دلیل نتایج سال های اخیر به شدت ناراحت هستند. در دو، سه فصل اخیر استقلال هر بار تا آستانه قهرمانی رفته ولی پرسپولیس قهرمانی را گرفته است. این فصل نوبت قهرمانی استقلال است. استراماچونی باید شادی را به اردوگاه استقلال برگرداند.

‌‌‌چه ‌توصيه‌ای ‌به ‌مسئولان ‌باشگاه ‌داريد؟
طبیعی است که نباید زمان را از دست داد. از امروز به بعد استقلال باید از ثانیه های باقی مانده تا شروع مسابقات بهترین استفاده را ببرد. چه در زمینه یارگیری و چه در ارتباط با برگزاری دیدارهای تدارکاتی.


4344