فنونی‎زاده: یحیی بهترین گزینه جانشینی برانکوست

فنونی‎زاده: یحیی بهترین گزینه جانشینی برانکوست

وبسایت رسمی فوتبالی - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بهترین گزینه‌ای که می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند کسی نیست جز یحیی گل‌محمدی.

به گزارش فوتبالی، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان پرسپولیس باید هر طور شده بود برانکو را در این تیم حفظ می‌کردند و مانع از پیوستن او به تیم الاهلی عربستان می‌شدند. هوادار چه گناهی مرتکب شده که باید پس از قهرمانی پرسپولیس در دو جام این روزها برای فصل آینده نگران تیمشان باشند. خیلی دوست داشتم برانکو فصل آینده هم در پرسپولیس باقی می‌ماند و دوباره پرسپولیس را به قهرمانی می‌رساند.

وی ادامه داد: به نظرم بهترین گزینه‌ای که می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند کسی نیست جز یحیی گل‌محمدی البته اگر مسئولان پدیده شهر خودرو به او اجازه جدایی بدهند. متاسفانه هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ورزشی نیستند و تنها در میان آنها کاشانی است که ورزشی محسوب می‌شود و ای کاش او هم در هیئت مدیره نبود تا راحت‌تر بتوانیم از این هیئت مدیره‌ای که نقش دکور را دارند انتقاد کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: مهم‌ترین مسئله در این برهه زمانی پس از جدایی برانکو، حفظ بازیکنان تاثیرگذار برای فصل آینده است. پرسپولیس بر خلاف سایر تیم ها تا الان نتوانسته در یارگیری خوب عمل کند و باید هر چه سریعتر به دنبال بازگشت دوباره طارمی، محرمی، رضاییان و امیری به پرسپولیس باشند تا بتوانند در لیگ نوزدهم و سایر جام‌ها به موفقیت برسند.

فنونی زاده تصریح کرد: هیئت مدیره‌ای که نمی‌تواند سرمربی تیم را حفظ کند بهتر است از تیمی که بالای ۳۰ میلیون هوادار دارد برود و جایشان را به کسانی بدهند که به پرسپولسیس تعصب دارند. چرا در هیئت مدیره پرسپولیس نباید امثال پروین، مایلی‌کهن و ... حضور داشته باشند مگر آنها سابقه پوشیدن پرسپولیس ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برایم خیلی عجیب بود چه دلیلی داشت، وزارت ورزش گرشاسبی را که داشت خوب کار می‌کرد از کار برکنار کرد و به جای او شخصی را در آورند که از تجربه بالای مدیریتی برخوردار نبود. من هم مثل هواداران نگران شرایط تیم محبوبم هستم و دوست ندارم در این شرایط پرسپولیس را ببینم. باز هم می‌گویم آقایانی که تنها به دنبال عکس گرفتن در جلسات هیئت مدیره هستند بهتر است بروند.

1984