منزوی: نمی‌دانم کریمی با این پیشنهاد می‌ماند یا نه/ منتظر پاسخ شارلروا برای نورافکن هستیم

منزوی: نمی‌دانم کریمی با این پیشنهاد می‌ماند یا نه/ منتظر پاسخ شارلروا برای نورافکن هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- کامران منزوی درباره آخرین وضعیت بازیکنان استقلال در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایران ورزشی، استقلال روزهای پرخبری را پشت سر می‌گذارد. در میان این اخبار شایعات بسیاری هم به گوش می‌رسد. شاید حضور استراماچونی در تهران به این حواشی و شایعات تا حدود زیادی پایان دهد. آنچه که برای این تیم اهمیت دارد حفظ بازیکنان کلیدی و جذب بازیکنان جدید است. البته برای همین مهم هم سوالات و ابهامات بسیاری وجود دارد؛ اینکه کمیته فنی یا هر بخش مسوول دیگری در استقلال مشغول جذب بازیکنانی است که سرمربی ایتالیایی شناخت کافی از آنها ندارد. با کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه درباره اتفاقات و حواشی این تیم صحبت کردیم.
 
دستیار ایرانی برای استراماچونی انتخاب شده است؟
 در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم خیر.

اما صحبت‌ها و اخبار ضد و نقیضی درباره حضور رحمان رضایی برای این پست شنیده شده و در حالی که رسمیت هم پیدا نکرده واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
 به قول شما هنوز رسمیت پیدا نکرده ضمن اینکه انتخاب این پست برعهده آقای فتحی است. تا الان هم ایشان موضوعی را در این خصوص اعلام نکرده و تمام این صحبت‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ها است.

درباره جدایی تعدادی از بازیکنان استقلال صحبت‌های زیادی مطرح است. به‌عنوان مثال امید نورافکن که به نظر می‌رسد باید به بلژیک برگردد.
 امید نورافکن بازیکن شارلروای بلژیک است و همانطور که می‌دانید به طور قرضی به استقلال آمد. قطعا باشگاه تمایل به حفظ این بازیکن دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم اما این فقط به ما بستگی ندارد و باید نظرات باشگاه بلژیکی را هم جویا شویم. البته صحبت‌هایی شده و باید پاسخ نهایی را بدهیم. ما همه تلاش‌مان را برای حفظ امید انجام خواهیم داد. بازیکن بعدی؟

روزبه چشمی؟
 روزبه به قطر رفته و ظاهرا پیشنهادهایی دارد که باید برگردد تا شرایطش را بررسی کنیم. به هر حال بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده این فرصت را برای مذاکره با تیم‌های دیگر دارند.

بازیکن بعدی علی کریمی است. او فصل خوبی را با استقلال پشت سر گذاشت و حالا اخبار بسیاری پیرامون جدایی او مطرح است.
 بله، علی کریمی پیشنهاد بسیار خوبی دارد. من واقعا نمی‌دانم با این پیشنهاد آیا باز هم می‌ماند یا می‌رود.

موضوع طارق همام به کجا رسید؟

 تا آنجا که من خبر دارم طارق با باشگاه به توافق رسیده و امروز (دیروز) به تهران می‌آید. من فکر نمی‌کنم که مشکلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن وجود داشته باشد.

مدتی است که گفته می‌شود از میان رحمتی و سیدحسین حسینی یکی جدا می‌شود.

درباره مهدی رحمتی نمی‌دانم چه می‌شود البته شنیدیم که مذاکراتی با تیم‌های دیگر داشته اما سیدحسین حسینی می‌ماند. به هر حال بازیکنانی که قرارداد ندارند شرایط‌شان فرق می‌کند. از طرفی هم باید خواسته‌های آنها و باشگاه را در نظر گرفت.

تکلیف ارسلان مطهری و مسعود ریگی چه شد. بالاخره استقلالی می‌شوند یا ...
 من خیلی خوشبین هستم که این اتفاق بیفتد. استقلال باید هرچه سریعتر بازیکنانش را در این بازار نقل و انتقالات جذب کند.

اما بحث این است که بعضی از بازیکنان جدید هم ابتدا شرایط مالی تیم را در فصل گذشته بررسی می‌کنند و این موضوع برایشان خیلی اهمیت دارد.

 بله، در همین خصوص باید بگویم که طی امروز و فردا مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد. بازیکنان به پول‌شان می‌رسند، امیدوارم استقلال هم به هدفش برسد.

با این شرایط استقلال خیلی هم از تیم‌های دیگر عقب نیست.
 به هر حال باید کارها اصولی و به سرعت انجام شود تا تمرینات تیم با اکثر نفرات آغاز شود. 

4344