24 ساعت مهم وریا / می‎ماند یا می‎رود؟

24 ساعت مهم وریا / می‎ماند یا می‎رود؟

وبسایت رسمی فوتبالی – تکلیف ماندن یا رفتن وریا غفوری، تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، وریا غفوری اولین بازیکنی بود که استقلال به او پیشنهاد تمدید قرارداد داد منتهی هنوز مذاکرات باشگاه با مدافع ملی‎پوشش به نتیجه ای نرسیده است.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه درباره آخرین وضعیت وریا به سایت باشگاه گفته است:" وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است. از آنجایی که درآمد اسپانسری باشگاه استقلال نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه هزینه‌های باشگاه با توجه به نوسانات نرخ ارز، با افزایش رو به رو شده، تا این لحظه امکان عقد قرارداد با ایشان میسر نشده است. به وریا فرصت ۲۴ ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند."

ظاهرا وریای 31 ساله از تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاداتی دریافت کرده که بالاتر از رقم درخواستی او از استقلال است منتهی اولویت اصلی غفوری ماندن در استقلال است و این امکان وجود دارد که تا فردا او از رقم درخواستی‎اش از استقلال تا حد زیادی کوتاه بیاید. اتفاقی که اگر رخ دهد، این بازیکن فصل آینده هم در استقلال ماندنی خواهد شد.

1984