واکنش استقلال به پولتیک حسینی؛ رحمتی رفت اما سیدحسین قیمت را بالا برد

واکنش استقلال به پولتیک حسینی؛ رحمتی رفت اما سیدحسین قیمت را بالا برد

وبسایت رسمی فوتبالی – مصاحبه امروز معاون ورزشی باشگاه استقلال، واکنشی به استوری دیشب گلر این تیم است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه دیشب خبرگزاری فارس اعلام کرد استقلال به خاطر درخواست مالی بالای حسین حسینی قید او را زده، گلر استقلال در استوری اینستاگرامش مدعی شد با استقلال به توافق رسیده منتهی صحبتهای امروز معاون باشگاه نشان می‎دهد که توافق با حسینی صحت ندارد.

علی خطیر به سایت باشگاه گفته:" حسینی کسی است که از استقلال به تیم ملی رسیده است . او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مد نظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد اما ایشان افزایش سه برابرى نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از ٦٠ میلیارد ریال برای دو فصل به اضافه پاداش  و شرایط غیر قابل قبول و درشأن باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقدا تسویه و ۴۰درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش پرداخت، دریافت کند و....... درباره ایشان هم مثل وریا، شرایط باشگاه توضیح داده شد ولی با وجود حمایت هیات مدیره و مساعدت آن‌ها، رقم درخواستی حسینی فاصله زیادی با استقلال دارد و به ایشان هم ۲۴ ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد."

خطیر در مصاحبه‎اش جدا از شفاف سازی درباره رقم درخواستی حسینی به شرط عجیب او هم اشاره کرده. اینکه او در صورتی در استقلال خواهد ماند که مهدی رحمتی از این تیم می‎رود.حسینی به دنبال پیراهن شماره یک استقلال بوده و به همین دلیل چنین شرطی را مطرح کرده تا با خیال راحت در استقلال بماند.

1984