پاراگوئه 2-2 قطر: درخشش قهرمان آسیا در ماراکانا

پاراگوئه 2-2 قطر: درخشش قهرمان آسیا در ماراکانا

سایت رسمی فوتبالی - قطر، قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا، در اولین دیدارش در رقابت های کوپا آمه‌ریکا، پاراگوئه را با نتیجه 2-2 متوقف کرد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از "ورزش سه"، در این دیدار پر گل و جذاب، ابتدا تیم پاراگوئه با دو گل پیش افتاد اما شاگردان فیلیکس سانچس در دقایق پایانی دو بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند از این دیدار به یک امتیاز برسند.

پاراگوئه بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر والدس به دست مدافع قطر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. اسکار کاردوسو، بازیکن باتجربه پاراگوئه، پشت ضربه قرار گرفت و با فریب الشیب، توانست حساب کار را 1-0 کند.

بعد از این گل قطری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد اما باز هم موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم پاراگوئه بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید، آن را نپپذیرفت.

با این وجود، این تیم در دقیقه 56 توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. گونسالس که روی پاس آلمیرون صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دیدنی، توانست گل دوم پاراگوئه را به نام خود کند.

قطری ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 68، یکی از گل های خورده را جبران کردند. المعز علی که با پاس طارق سلمان، پشت محوطه جریمه پاراگوئه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دیدنی، حساب کار را 2-1 کرد.

حملات قطر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 77، این تیم به گل تساوی رسید. روی پاس عمقی اکرم عفیف بود که بوعلام خوخی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه بان پاراگوئه برگشت داد ولی توپ بعد از برخورد به روخاس، وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.